سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

سهند نادی حق

تولد سه سالگی سهند

1391/10/7 14:27
نویسنده : مامان سهند
4,764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان، امروز میخوام خاطره تولد سه سالگیت به اضافه عکسهای خوشگلی که ازت گرفتم رو توی وبلاگت بزارم، ببخشید دیر شد مامانیقلب

سهند نازم در تاریخ 13 شهریور سال 88 قدمهای قشنگش رو به این دنیا گذاشت و قلب مامان و باباشو پر از شور و شوق کرد. امسال 13 شهریور روز دوشنبه بود و مامانی برات روز پنجشنبه همون هفته مصادف با 16 شهریور یه تولد خوشگل گرفت با تم ماشینی، از چند روز قبل وسایل تهیه ریسه رو خریداری کردم و شروع کردم به درست کردن؛

چون تولدت زنونه بود، بنابراین یه عصرونه مختصر برات ترتیب دادیم، با مهمونهای گلمون که با تشریف فرمائیشون یه دنیا خوشحالمون کردن.

مامانی طاهره گلم بود با مامان شیرینت مامان باباامیر، مرضیه جون و هانیه عزیز زن دایی و دختر دایی باباامیر، نفیسه جون عروسشون به همراه نوه شون ترنج جون، خاله شیرین دوستم،  خاله مهسا دوست خوبم، مریم جون عزیز، پریا و آیدای نازنین، لیلاجون دوست گلم، شب هم عموپدرام و عمو علیرضا و بابایی محمدآقا اومده بودن. خلاصه عالی بوددددددددددددددقلب.

یه روز و شب بیاد موندنی.قلب

دایی مهدی و دایی جواد هم از صبح اومده بودن که زود کادوشون رو دادن و برای کاری رفتنماچبغل

به اضافه این کادوهایی که توی عکس هست 150 هزار تومن هم مهمونهای خوبمون بهت هدیه دادن

دست همگیشون درد نکنه

یه عالمه ازت عکس گرفتیم و فیلم که چندتایی ازشون رو برات میزارم.

ریسه های تولد سه سالگی سهند

تولد سه سالگی سهند جونم

تولد سه سالگی سهند

ریسه های تولد ماشینی

ریسه های تولد

فلشهای نشاندهنده تولد بر روی دیوارها

فلشهای نشانگر به سمت تولد

کارتهای یادگاری به مهمونهامون با تم ماشینی و عکس سهندجونم

گیت های یادگاری

گیت های یادگاری به مهمونها

عسل سه ساله مامان

سهند گلم

عسل سه ساله مامان

سهند و ترنج

تولد سه سالگی سهند

همه دنیای من

سهند سه ساله

سهند گلم

کادوهای سهند

دنیای من

 

همه دنیای من

نفسسسسسسسسسسس

عشق

هستی من

کیک مک کوئین و میز عصرونه

کیک مک کوئین

سهند در حال انگشت زدن به کیک سه سالگیش

همه زندگی من

بیا شمعها رو فوت کن تا صدسال زنده باشی

دین و دنیای من داره کیکش رو می بره

عسل من

سهند جون به همه مهمونها کیکش رو داد

ژله خرده شیشه

کیک مرغ

سالاد الویه

 

میکر

البته پودینگ هم درست کرده بودم که روی میز مشخصه

میز عصرونه 

قلببغلماچعزیز دلممممممممممم

 امیدوارم صدساله بشی و یه زندگی پر از موفقیت و شادی رو برات آرزومیکنم. قلببغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کوثری
7 دی 91 15:44
مبارک باشه الهی که 120 ساله شی عزیزکم چقدر زود میگذرد لحظه های شیرین کودکی ...قربونت برم چقد قد کشیدی مردی شدی هزار ماشاالله
آنی
8 دی 91 4:53
معصومه جون خصوصی داری
مامان سانای
9 دی 91 8:18
قبلا تبریک گفته بودم بازم هم می گم مبارکه الهی صد ساله بشی گل پسر.
چقد منتظر این عکسا بودیم دستت درد نکنه معلومه خیلی زحمت کشیدی مثل همیشه عالییه .بخصوصصصص غذاها .
من هنوز صبحونه نخوردم با دیدن این همه غذای خوشرنگ وخوشمزه دلم بیشتر ضعف رفت


بفرمائید نوش جانننننننننننن
ترنم
9 دی 91 11:32
معصومه جون چقدر خوشحالم که دوباره برگشتی من همیشه به وبلاگت سر میزدم و منتظر بودم که برگردی تولد 3 سالگی گل نازم مبارک سهند جونم ایشالله 120 سال سالم و سلامت در کنار پدر و مادرت باشی و همیشه لبت خندون باشه عزیز دل خاله ماشالله به این جگر طلایه خاله دیگه واسه خودش مردی شده بوووووووووووووس راستی اگه ممکنه منم رمز می خوام
نفیسه
11 دی 91 10:16
سلامممممممم خوشحالم که برگشتی........ همه عکسها رو دیدم چقدر بزرگ و آقا شده این گل پسری هر چند دیگه حالا برای تبرک گفتن دیره ولی من میگم" تولدش هم مبارک باشه ببوسش
بابای ارشیا
16 دی 91 8:40
داداشی بلدت مبارک
الهی در سایه حق و در کنا بابا و مامانب که با عشق همراهت هستند سالم سرفراز باشی.
ناز پسری دارید خداوند براتون مایه عزت و برکتش کنه


mamnonam babaye mehrabon omidvaram gol pesare shoma ham salem va sarbolan bashe
آنی
16 دی 91 17:40
معصومه جون برات خصوصی گذاشتم
مامان کوثری
16 دی 91 19:36
با سلام وبلاگ نی نی پارتی به خاطر قوانین از نی نی وبلاگ حذف شد لطفا برای دیدن طرح های جدید و سفارشات طراحیتون به وب جدیدمون مراجعه کنید http://temparti.blogfa.com/
مامان نیایش
17 دی 91 11:22
واااااای ببین چه جشنی چه تولد ماشینی خوشگلی مبارکم باشه عزیزم ایشالا صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی خیلی قشنگ بود مبارکت باشه هدیه هات دست مامان و بابا هم درد نکنه
مامان علی خوشتیپ
17 دی 91 13:42
تولدت با تاخیر مبارک گلم...الهی 120 ساله شی دست مامان کدبانو هم درد نکنه
بهناز خانومی
19 دی 91 16:14
بازم تولدش مبارک کعص.مه ج.ن عجب ژله هایی درست کردی میشه بگی قلقش چیه کهانقد قشنگ و تمیز در میاد؟
پریناز
29 بهمن 91 11:27
سلام آپ میباشم تشریف بیارید منتظرتون خواهم بود ...