سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

سهند نادی حق

سالگرد ازدواج مامانی و بابایی

1391/10/17 13:22
نویسنده : مامان سهند
3,551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممممممم خوبی گل پسرم

دهم دی ماه امسال هم اومد و تمام شد و پنج سال از کنار هم بودن مامانی و بابایی به آخر رسید، امسال هم یکی از بهترین سالگردهای ازدواجمون بود،

البته امسال یه مهمون عزیز و دوست داشتنی هم داشتیم ... مامان طاهره گلممممممممممم 

صبح روز دهم دی ماه بابا امیر کارخونه نرفت؛ ما رو رسوند خونه مامانی اینا و خودش رفت سر قراری که داشت؛ بعداز ظهر اومد و از اونجایی که قرار بود بابامحمدآقا با دایی جواد و دایی علیرضا برن برای اربعین کربلا؛ بنابراین بابایی اینا رو رسوندیم ترمینال و مامان طاهره رو برداشتیم و آوردیم خونمون و با هم چهارتایی رفتیم رستوران برای شام

یه شب بیادموندنی و زیبا .......

عاشق رفتن به رستوران و غذای بیرون هستی، با یه اشتیاقی غذا میخوردی و میگفتی من فگد کباب میخوام،

برای شام کباب برگ به همراه باقالی پلو با مرغ و کباب کوبیده و جوجه کباب سفارش داده بودیم که الاحق و النصفاف غذاش عالییییییییییییییییی بود و قیمتش هم از خودش نامبروان تررررررررزبان

دست باباامیر درد نکنه که یه شب عالی رو برامون رقم زد؛ بهتر از همه این بود که مامانی هم باهامون بود و کلی بهمون خوش گذشتتتتتتتتتتتبغل

چندتایی ازت عکس گرفتم که برات میزارم

همیشه کنارم باش و از بودن کنارت احساس زیبای بودن میکنممممممممممممم

تویی عزیز ترین فرد تمام زندگیمممممممممم

سهند جان احساس غرور میکنم ازاین که تو رو دارم و باعث افتخارمیییییییییییییییییییبغلماچ 

سهند گلم در رستوران

دهم دی ماه

بهت که میگفتم میخوام ازت عکس بگیرم این طور ژست میگرفتی و کلی هم ذوق میکردی

عاشق اداهات هستم همه زندگیم

همه دنیای من

سالگرد ازدواج مامانی و باباامیر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسین جون
17 دی 91 13:33
سلام مامانی مبارک باشه ایشالله جمعتون جمع باشه ودلتون بی غم خدا گل پسری نازتونو براتون نگه داره
مامان سانای
17 دی 91 22:07
لحظات باهم بودنتان ابدی


ممنونم گل نازم
آنی
18 دی 91 4:56
تبریک تبریک؛ انشاله که همیشه شاد باشی و سالیان سال این لحظه های قشنگ رو کنار همسر گرامی و گل پسر نازت جشن بگیری.
منم دوست دارم. سهند نازمو از طرف من حتمآ حتمآ ببوسسسس


ممنونم انی جون منم دوستتتتتت دارمممممممم