سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

سهند نادی حق

انتظار یه تازه وارد ...

1392/11/22 13:18
نویسنده : مامان سهند
3,102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، سلام همه زندگیم

سهند گلم پسر خوشگل مامان چند وقته که برات هیچ چیزی ننوشتم، ولی انگار احساس نیاز دارم، سهند گلم توی این مدت خیلی اتفاقات جور و ناجوری پیش اومد که نتونستم برات ثبت کنم. 

سهند گلم زندگی با تو خیلی برام فرق کرده، دیگه تو اون پسر کوچولو نیستی که خواسته هات محدود بود، الان چهار سال و نیمته و برام یه دنیای دیگه باز کردی.

 سهند عزیزم ای کاش میتونستیم همیشه کنار هم باشیم ای کاش...

همه وجودم زندگی کردن با تو برام یه رویاست رویای شیرینی که از لحظه لحظه هاش دارم لذت میبرم. همه زندگی مامان خیلی دوستت دارم. 

دارم مینویسم و همش از اعماق وجودمه، با تمام سلولهای بدنم دوستت دارم.

امروز بیست و دوم بهمن ماه سال 92 است من و تو توی خونه تنهاییم، دیروز تولدم بود و ...

دوست دارم بریم از اینجا به یه جای دور به یه جای ناشناخته ای که تنها من باشم و تو ... تویی که تنها تلاش برای زنده موندنم هستی.

عزیز مامان به زودی یه شخص دیگه هم وارد زندگیمون میشه، یه داداش کوچولویی که خیلی از اومدنش سوال تو ذهنمون هست. ای کاش مثل تو باشه، مثل تو ، همه چیزش مثل تو باشه...

اونم مثل تو باعث آرامشم باشه، اونم مثل تو موجب قوت قلبم باشه، نور چشمم باشه ای کاش...

میخوام از حضرت حق که تو و اون کوچولویی که با تمام وجودم بهش نیاز دارم رو در پناه خودش حفظ کنه، عزیز مامان به قول خودت خیلی دلم میخوادت... 

پسندها (3)

نظرات (13)

مریم
23 بهمن 92 19:32
مبارک باشه عزیزم. انشالا کی به سلامتی؟ خیلی وقت بود نیومده بودم و وقتی اومدم و این پست رو خوندم واقعاً خوشحال شدم. ما هم منتظر یه تازه وارد هستیم.
مامان نسترن
15 اسفند 92 9:53
چنین گفت زرتشت: ” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی” پس تو نیز چنین کن دوست گلم پیشاپیش آخرین 4شنبه سال رو با شادی بگذرونی
مامان نسترن
15 اسفند 92 9:54
خانومی گل مبارک. باشه. قدمش همه خیر وشادی وبرکت
بانو
15 اسفند 92 16:03
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
نی نی توپولی
5 فروردین 93 13:42
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
مهدیه
19 فروردین 93 12:47
چه عجب خانوم کجایین شما؟ تبریک می گم ایشالا به سلامتی سال نوتون هم مبارک
مامان محمدرصا
29 اردیبهشت 93 17:15
سلام خوبین می بوسمتون و به ما هم سر بزنید
farzaneh
27 مرداد 93 13:39
سلام عزیزم خسته نباشید وبلاگتون واقعا عالی بود خوشحال میشم به فروشگاه ما هم سربزنید http://papiun-surati.blogfa.com/ با تشکر
ساسان اس ام اس
22 آذر 93 15:00
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
تاپ
10 اسفند 93 19:09
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مدرسه ی مامان ها
14 مرداد 94 2:44
سلام مامان عزیز حالتون خوبه؟ خیلی وقته از شما بی خبریم. خوشحالیم که در این پست خوندیم که دوباره صاحب فرزند شدید هرچند با توجه به تاریخ پستتون دیگه اونم مردی شده برای خودش گان شاالله هرجا هستید در کنار بچه ها و خانواده شاد و سلامت باشید.
بابای ملیسا خانم ناناز
13 فروردین 95 14:16
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
رادمهر و رهام
17 تیر 95 14:23
سلام از نی نی دومتون همراه با سهند بنویسید معصومه جان امامزاده چیذر برام دعا کن و منو واقعا یاد کن ان شالله کامنت منو ببینید امروز هم پنج شنبه هست