سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

سهند نادی حق

سهند و علاقه پدری

1390/10/30 15:42
نویسنده : مامان سهند
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

احساس میکنم امیر عاشق سهندهقلب، یه علاقه باور نکردنی .قلبقلبقلب

 قبل از رفتن از خونه میره سراغش در حالی که اون توی خواب نازه و حدود نیم ساعتی فقط نگاهش میکنهخجالت ، با ذوق بهم میگه:

 معصومه بیا زیر بغلشو نگاه کن ببین چقدر قشنگه.......متفکر

این لباشو ببین چقدر نازه.......چشمک 

بین چطوری خوابیده منم بچه بودم اینجوری میخوابیدما......زبان انگار بچه گیشو یادشه اونم توی خواب....خنده 

چقدر چشماش قشنگه!!!!!! مگه نه.....نیشخند

یه روزهایی وقتی از خونه میره بیرون یه ساعتی که میگذره دوباره زنگ میزنهبه من زنگ بزن، دلم به شور میوفته فکر میکنم شاید اتفاقی افتاده که اینقدر زود زنگ زده. ازش میپرسم خبری شدهتعجب میگه نه دلم براتون تنگ شده بود.بغل

منم بدجنسی میکنم و میگم برای منزبان یا برای شامبالدان( این اصطلاحیه که امیر به سهند میگه وقتی که خیلی دلش غش میره)قلب بعد اونم میگه برای جفتتون ولی خوب من میفهمم که دلش برای پسرش تنگ شدهبغل چون بیشتر سعی میکنه حال شامبالدان رو بپرسه. قلب

یه وقتهایی از ذوق بیش از حد ویشگون ازش میگیره و این موضوع باعث میشه که باهم دعواشون بشهکلافه. منم بهش میگم که این کار رو با بچه نکن. اون که متوجه نیست اینکار از روی دوستیه. شاید احساس بد نسبت بهت پیدا کنه . با ناامیدی میگه آخه خیلی دوستش دارم.بغل

خیلی دوستش داره ولی نمیتونه خیلی خوب مثل من بیان کنه شاید بخاطر اینکه اون مرده و من زنم البته سهند هم خیلی به امیر وابسته شده و من خیللللللللللی از این بابت خوشحالمنیشخند

قربووووووونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

mamane amir ali
15 تیر 90 20:08
khoda sayeh hich pedari ro az khoneyi kam nakoneh.
hamishe hamin bodeh az ye khonan digeh khahar joon.


آره گلم راست گفتی قربونت بشم
mamane amir ali
15 تیر 90 20:08
ki to ro kachal kardeh ?


خاله جون ببخششششششششششششششششششششششششید
mamane amir ali
15 تیر 90 20:10
mohat ko?
مامان سید ابوالفضل
15 تیر 90 20:52
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
عیدت مبارک


عید بر شماو خانواده محترمتون مبارک باشه امیدوارم زیر سایه حضرت حق و چهارده معصوم پاک زنده و سلامت و شاد باشید
سيدمهدي
15 تیر 90 21:32
سلام. سهند جان مامانت وبلاگت رو آپ كرده به من خبر نداده برو آشپزخونه هرچي دلت ميخواد بشكن تا ديگه از دائي مهديت رو بيخبر نذاره ميگم به اين بابات هم بگو شامبالدان عمه ات . عجب بابا هرچي ميخوام عصباني نشم نميشه . بابا سهند اسم به اين خوبي .وااااااا


معذرت میخوام. مهمونی داشتم وقت نکردم. راجع به شامبالدان هم هرچی گفتی نوش جونت
مامان عسل و آریا
15 تیر 90 22:41
سلاااااااااااااااااااااام گلم.ممنونم که سر زدی عزیزدلم.انشالله موهای سهند نازم زود زود بیاد بیرون هر چند گل پسرم هم موی بلند بهش میاد هم کوتاه.بووووووس


قربونت بشم خاله جون مهربون
(الهام) مامان لنا
16 تیر 90 14:18
سلام انشالله که هم شماوبابای سهند جان 120 ساله شین و بابای سهند جون تو اون سن هم سهندو ببینه و کیف کنه

از دعای قشنگتون ممنونم خاله جون
امیدوارم شما و لناخوشگله هم همیشه در کنار هم شاد و خوشحال زندگی کنید
مامان فرشته
16 تیر 90 15:01
سلامممممم مامان مهربون خوبی ؟
وای چه پسمل ناز و خوردنیه
باباش خوب حق داره
ان شاا... همیشه این عشق پایدار بمونه و سهند خوشگلمون قدر اینهمه عشق رو بدونه
بوسسسسسسسسس

ممنون که لینکم کردی منم با افتخار لینکتون می کنم


مرسی خاله جونننننننننننننننی
عمه ی امیرحسین
16 تیر 90 21:47
علاقه و ارتباط پدر و پسری خیلی زیباست عکس گل پسری خیلی نازه


ممنونم خاله جون
مامان کیارش
17 تیر 90 23:39
سلام .سهند عزیزم چه با مو چه بدون مو خوشگله وبانمک.خدا نگهدارش باشه .مامان معصومه حتما از طرف من ببوسش.


مرسی خاله عزیزم مثل کیارش که واقعا خوردنی
قربون اون قیافه خوشگلش بشم من
خاله جون از طرف من و سهند کیارش رو ببوسید
سيدمهدي
18 تیر 90 3:27
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you خوبي مهربونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
...I Love you
.....I Love you اپم بدوووووووووووووووووووووووووووووو
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you قربونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت ببخش
..I Love youدیرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you.


حتما مزاحم میشم ممنونم که خبرم کردید
مامان نيروانا
18 تیر 90 8:32
ماشالا به اين عشق و علاقه. خدا هر روز بيشترش كنه. بابا حامد هم تو همين مايه هاست نسبت به نيروانا و من از اين بابت خيلي خوشحالم. نميدونم بچه هاي حالا اينقدر قدرت جذبشون بالا رفته يا باباها حسهاي رمانتيك و توجه به فرزند توشون متحول شده. خدا همه ي عشقها رو پايدار و روزافزون كنه. ببوس اون سهند خوردني رو هزارتا


ممنونم عزیزم
مامان فرشته
18 تیر 90 12:49
سلام عزیزم خوبی ؟
سهند جونم خوبه ببوسش


مرسی خاله جونم
مامان ماهان
20 تیر 90 10:45
چه علاقه و عشقی
الهی همیشه پایدار بمونه
چه عکس نازی گذاشتی
سهند نازمو ببوس


ممنونم خاله جون
سيدمهدي
22 تیر 90 3:43
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██..░▒▓▓█████
██▓▒░____░▓███▓.____░▒▓██
██▓▒░____.░▓██▓______░▒▓██
.██▓ ░ـــــــ♥ آرزومـــنـــدم ♥ ـــــ ░▒▓██
_██▓▒░__♥ستاره ــــــی ♥__ ░▒▓██
_.██▓▒░_♥ قــشـنــگــم ♥ _░▒▓██
___██▓▒░♥ صـــفـــا ♥ ░▒▓██
____██▓▒░♥به وبلاگ آپ♥░▒▓██
_____██▓▒░♥شدم♥ ░▒▓██
______██▓▒░♥بياري♥░▒▓██
_______█▓▒░░░░░▒▓██
_________░░░░▒▓██
________░░░▒▓██
______░░░▒▓██
___░░░▒▓██
__░░▒▓██
_▒░▓██
░▓██
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██..░▒▓▓█████
██▓▒░____░▓███▓.____░▒▓██
██▓▒░____.░▓██▓______░▒▓██
.██▓ ░ـــــــ♥ آرزومـــنـــدم ♥ ـــــ ░▒▓██
_██▓▒░__♥ ستاره ــــــی ♥__░▒▓██
_.██▓▒░_♥ قــشـنــگــم ♥_░ ▒▓██
___██▓▒░♥ صـــفـــا ♥ ░ ▒▓██
____██▓▒░♥به وبلاگ آپ♥░▒▓██
_____██▓▒░♥شدم ░▒▓██
______██▓▒░♥بياري♥░▒▓██
_______█▓▒░░░░░▒▓██
_________░░░░▒▓██
________░░░▒▓██
______░░░▒▓██
___░░░▒▓██
__░░▒▓██
_▒░▓██
░▓██
.


ممنونم از حضور گرمتون
سيدمهدي
28 تیر 90 17:55
سلام.به به سفر خوش گذشت؟


جای شما خالییییییییییییییی
سيدمهدي
28 تیر 90 23:05
__$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم