سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سهند نادی حق

سهند و دوچرخه اش، سهند و قطارش

1390/10/30 15:44
نویسنده : مامان سهند
1,911 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم ، پسر گلم ، عشق مامان سلامقلبقلبقلبقلب

امیدوارم همیشه همینطور خوب باشی و شادی روزافزون زندگیتو پر کنه.ماچ

بدون که مامانی عاشقته و برای خوب بودنت تلاش میکنهقلب

عزیزم چند روز پیش بابایی بدون اینکه به ما بگه رفت خیابون بهار؛ از اونجا به من زنگ زد، من و تو هنوز خوابیده بودیم، آخه از موقعی که ماه رمضان شده، خوابمون به کلی بهم ریخته. چون بابایی سختشه که برای سحر بیدارشه و دوباره بخوابه، به همین دلیل تا سحر بیدار میمونیم بعد سحری میخوریم و نماز میخونیم و میخوابیممتفکر ولی مامانی سعی میکنه تو زیاد بیدار نمونی به همین دلیل دیگه حداکثر ساعت 2 میخوابونمت.ماچ

داشتم میگفتم بابایی بهم زنگ زد گفت که میخوام برای سهند لباس بخرم، بگو سایز کمرش چنده؟ متفکرمنم اندازه گرفتم و بهش گفتم. بعد از چند دقیقه ای دوباره بهم زنگ زد گفت میخوام برای سهند اسباب بازی بخرماز خود راضی، چندتا از مدلهای جدید tolo رو بهم گفت که برای بچه های 1 تا 5 سال بود، منم توی اینترنت دیدم و در نتیجه تصمیم گرفتیم برات قطار بخره.بغل وقتی بابایی اومد خونه حدودای ساعت 4 بعدازظهر بود، طفلکی خسته و تشنه و گرسنه بود ولی با چه ذوقی قطارت رو بهت داد، تو هم که چشمای قشنگت برق میزد، با یه ولعی با بابایی همکاری میکردی که قطارت رو وصل کنی و بازی کنی. منم تند تند لباست رو تنت کردم و یه چندتایی ازت عکس گرفتم. البته به زور و زحمت، آخه زیربار عکس گرفتن نمیرفتی.کلافه

اولین مهمونی افطاری که روز جمعه اول ماه رمضان هرسال خونه محمدحسین پسرعموی بابا امیر هست اون لباست رو تنت کردم. کلی هم خوش تیپ شده بودی. فدای قد و قیافت بشم منننننننن.بغلماچ

ماشاءالله دکتر که بردمت بهم گفت از بچه های هم سن و سال خودش قدش بلندتره. مژه وزنش هم نورمالهبغل الهی فدات بشم. خداجون مرسی که یه پسر صحیح و سالم بهم دادی؛ نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم.قلب

چند روز قبل از ماه رمضان بابا امیر رفته بود اصفهان. برای کار. من و تو خونه بابایی و مامانی بودیم. بابایی رفته بود بانک که کارهای بانکیشو انجام بده. آخه برای دایی ها خونه خریده به همین دلیل، کارهای بانکی داشت. خیال باطلمن و تو و مامانی داشتیم بازی میکردیم که یهو دیدیم در باز شد و بابایی با دوتا دوچرخه اومد خونه.لبخند وای خدای من قیافه تو دیدنی بود. چشمات از حد طبیعی باز تر شده بود.مژه یه جیغی کشیدی که نگو. بعد گفتی هورااااااااااااااااااااااااااااا. این جور موقعه ها دستای قشنگتو میبری بالای سرت و دست میزنی و میگی هولااااااااااااااااااااااا یعنی هورا.نیشخند

بابایی هم که از خوشحالی تو خیلی خوشحال شده بود. بهت گفت بیا سوار شو پسرم. نیشخندبعد تو با عجله سوار دوچرخه ات شدی و به بابایی هم میگفتی سوار اون یکی شو تا با هم بریم دد.نیشخند

البته بابایی اون یکی دوچرخه رو برای امیرحسین پسر دایی علی خریده بود. دست گلت درد نکنه بابایی که هرچی میخری دوتا میخریبغل تا بین بچه ها هیچ فرقی نباشه و دل هر دوتاشون رو به دست بیاری.قلب الهی قربون اون امیرحسین عشق عمه بشم من که عاشق دوچرخه اش شده و حتی شبها هم باهاش میخوابه.ماچقلب

خلاصه اون رو خیلی بازی کردی و اصلا پیاده نمیشدی و حتی غذات رو هم روی دوچرخه ات بهت میدادممتفکر.

حالا این روزها دوتا چیز باارزش داری. یکی دوچرخه اته که خیلی دوستش داری و اون یکی قطارته که بابا امیر برات خریده و خیلی هم خوشگله. البته با چندتا اسباب بازی دیگه یTOLO  . بغل

پسرم قدر وسایلی که برات خریده میشه بدون.قلب چون به غیر از پولی که برای خریدشون پرداخت میشه یه عالمه عشق هم باهاش همراهه که اونایی که تو رو دوست دارن برات میپردازن.قلب وسایلت رو خوب نگه دار چونکه وقتی بزرگ بشی خودت با دیدنشون این محبتها رو میفهمی.قلبقلبقلب

مامان شیرین هم یدونه توپ چراغ دار برات خریده بود که خیلی قشنگ بود.خجالت دست همگی درد نکنه. اون بنده خدا هم مریضه ولی با یه عالمه عشق برای تو و متین و مجتبی پسر عمه لیلا توپ خریده.فرشته البته مجتبی گل من که اینجا نیست و داره توی سوئیس حالشو میبرهچشمک ولی قراره عموش بعد از ماه رمضان بره پیششون، اونوقت توپش رو براش میبره.زباننیشخندماچ

اینم عکس لباس نو با دوچرخه ای که بابایی خریدهقلب

فدات بشم خوش تیپ

قلبماچقلب

قربون خنده هات

قلبماچقلب

قطار و دوچرخه

لباس نو مبارکقلب

بابا خوش تیپ

فدای نگاه کردنت عسلمماچ

قام قام

ما رو با قطارت میبری ددنیشخند

قطار سهند

قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان امیرعلی
19 مرداد 90 16:21
سلام مامان سهند.خوبین؟مرسی که تبریک گفتین تولد امیرو.من متوجه نشدم چه هنر نمایی رو میگین.میشه دقیق تر بگین تا بتونم بگم بهتون
مامان پریا
19 مرداد 90 17:41
سلام خواهر گلم امیدوارم نماز و روزه هاتون مورد درگاه حق قرار گرفته باشه انشاءالله از این که به وبلاگ پریای من سر زدید خیلی خوشحال شدم و از این دعوت نامه ی بارسلون رو تو وبلاگ گیسو دیدم و این باعث آشنایی مون شد پسر گلت رو از طرف من ببوس انشاءالله که دوچرخه و قطار مبارکش باشه و همون طور که آرزو کرده قدر همه ی محبت هایی که پدر و مادر خرج می کنن تا بچه ها بزرگ بشن و برا ی خودشون تبدیل به آقا پسر و دختر خانوم بشن بدونن راستی من شما رو لینک کردم خوشحال می شم شما هم منو لینک کنین خدانگهدار
مامان ساينا
20 مرداد 90 11:09
مباركه.يعني بچه هاي ما قدر محبت هاي با و مامان و بابابزرگ و مامانبزرگاشونو مي دونن؟خدا كنه كه اينطور باشه!


منم امیدوارم که اینطور باشه و برای فهمیدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم
مامان امیرعلی
20 مرداد 90 23:53
سلام .میاین تو وبلاگ من بعد رو همون عکسا کلیک میکنید .یه سایت براتون باز میشه که3 تا بنر هست که نوشته هاش صورتیه اولیه رو که انتخاب بکنی یه قسمت داره که باید عکس رو آپلود کنی بعد اون تیک رو هم میزنی بعد آپلود رو میزنی.بعدش هم افکت رو انتخاب میکنی. وهر نوشته که میخوای.بعد هم اون دکمه پایینی رو میزنی.
مامان امیرعلی
20 مرداد 90 23:56
اگه دوباره بری تو همون سایت و گزینه دومی رو بزنی .میتونی 4 تا عکس رو آپلود کنی.تا پشت سر هم نشون بده.راسی یادم رفت بگم.وقتی طراحیت کامل شد یه کد جاوا اسکریپت بهت میده که کپیش میکنی میاریش تو نی نی وبلاگ تو قسمت تنظیمات وبلاگ تو قسمت جاوا اسکریپتش او آخرش پیست میکنی و ذخیره میکنی.به همین راحتی.سئوالی داشتی بپرس بازم.
مامان عسل و آریا
21 مرداد 90 21:28
سلام عزیزدلم.نماز و روزه هاتون قبول.سهند گلم چطوره؟فداش بشم من.گلم به روزم.خوشحال میشم سر بزنید.بووووووس
مرضیه
21 مرداد 90 22:51
سلام معصومه جون نماز و روزه هات قبول سهند جون دوچرخه و قطارت مبارك ايشاللعه كه چهار چرخش هميشه برات بچرخه البته سه چرخش لباست هم خيلي خوشگله ايشالله به سلامتي باشه
مامان حسین
22 مرداد 90 11:15
سلام
مبارک باشه لباس و سه چرخت...خیلی خوشگله خاله...
با اجازه لینکتون کردم


با کمال افتخار منم شما رو لینک کردم
مامان ماهان عشق ماشین
22 مرداد 90 12:16
سلام.چه اسباب بازیای قشنگی.دست مامان و بابا درد نکنه.
سهند جون میدونستی روز تولد تو و ماهان یکیه13شهریور.البته با یک سال تفاوت.


خیلی خیلی از این بابت خوشحالم مرسی که بهم گفتید
مامان شایان
22 مرداد 90 13:06
ای جانم از این آقای خوش تیپ و قطار خوشگلش.
خدا براتون حفظش کنه

باشید و خوش باشید


مرسی از حضور گرمتون
maman amirali
22 مرداد 90 18:15
salam.afarin be in babayeh khosh zogh va basaligheh.kheili ghashangand.mobaraket basheh khaleh joon.khosh tip baba afarin mahtar shodi. masomeh joon alan sahand chand kilo va ghadeshe? amir ali 90 ghadeh vaznam 11 kilo.doktoresh migeh khobeh ama hameh migan cheghadr laghareh manam midonam kameh mikham doktoresho avaz konam.kheili narahatam.ghaza mikhoreh ama kam che konam?
مامان شایان
23 مرداد 90 9:28
سلام با افتخار لینکتون کردم
مامان آريا
23 مرداد 90 10:51
دست بابا امير درد نكنه با اين سليقه خوبش چه لباس خوشملي براي گل پسرمون خريده تازه قطارتم خيلي خوشگله خاله جون دست باباجوني هم درد نكنه با خريد دوچرخش پسملمونو خوشحال كرد همشون مباركت باشه عزيز دلم منم شمارو لينك كردم با افتخار
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 14:49
سلام جیگرم مبارکت باشه سهندجونم ، خوش بحالت که همه برات هدیه میخرن از بس که نانازی عزیییییییییزم من که عاشق چشماتم معصومه جون برای پسرمون اسپند دود کن . موفق باشین
نی نی توپولی
23 مرداد 90 17:21
دوچرخه و قطار نو مبارک چه لباس قشنگی داری...
مامان گیسو
23 مرداد 90 20:23
سلام گلم رمزو برات گذاشتم
مامان ماهان
24 مرداد 90 0:04
بابا خوش تیپ بابا خوشگل مبارکت باشه عزیزم قطارت هم خیلی خوشگله آفرین به بابایی خوش سلیقه
غزاله مامان اميرعلي
24 مرداد 90 9:21
هزار ماشالا به اين گل پسر خوشتيپ گل پسر نازم چه قطار قشنگي.مبارك باشه عزيزم
مامان نیایش
24 مرداد 90 13:01
مبارک باشه خاله شاد باشی همیشه
mamane amir ali
24 مرداد 90 15:45
masomeh joonam nazareh khososi darin
mamane amir ali
24 مرداد 90 16:07
na laghareh kheili.midonam hasenash 13 kilo hastand. ama in 11 kilo.doktoresh migeh khobeh ama nist. misheh adres va teleh sahan joon doktoresho bedin.mersiii
مامان نسترن
24 مرداد 90 23:01
سلام مامان مهربون.پسر گلتو از طرف من ببوس. ماشالاه درضمن من با اجازه لینکت می کنم
مامان پریا
25 مرداد 90 0:47
سلام مامان مهربون
عیدتون مبارک


سلام عزیزم میشه لطفا آدرس وبلاگتون رو برام کامل بزارید نمیدونم چرا وبلاگتون رو باز نمیکنههههههههه
مامان امیرعلی
25 مرداد 90 10:33
سلام خاله مرسی که اومدی به وبلاگم.وبلاگ و پسرتون هر دو معرکن.بیاین عکسای آتلیه ام رو ببینید.
shima
25 مرداد 90 12:53
mobarak bashe sahand joon cheghadram naz shodi to azizam
مامان وانیا
25 مرداد 90 18:31
عزییییییزم خیلی خوش تیپ شدی اسباب بازیا مبارک حال میکنی ها.....
عمه ی امیرحسین
26 مرداد 90 5:05
سلام . قبول باشه نماز و روزتون . مبارک باشه چه ناز شدی عزیزم اسباب بازیات هم مبارم باشه خاله


ممنونم عزیز دلم
مهرانه مامان مهرسا
26 مرداد 90 11:41
وبلاگ خيلي قشنگي داريد با اجازه لينكتون مي كنم سهن نازمون رو هم ببوس
نازنین نرگس نفس مامان
26 مرداد 90 12:38
سلام اول از همه تولدت مبارک به قمری میگم ها کوچولوی ناز چه روز خوبی به دنیا اومدی دوچرخه نازت هم مبارک مامانی اسپند یادت نره چه بابای مهربونی
مونا (مامان النا )
26 مرداد 90 20:38
لباسات مبارک عزیز خاله
ایشالله به خوشی ازشون استفاده کنی عسلم
قطارت مبارک
دست بابات درد نکنه
راستی چیزی تا تولدت نمونده


آره خاله جون دل مامانی حسابی داره شور میزنه نمیدونم برای تولد سهندم چکار کنم که بهتر باشه
مامان شازده کوچولو
26 مرداد 90 20:58
mamane amir ali
26 مرداد 90 22:09
mersiiii az mohebati ke be ma darin.ma ra ham doa konid.faramosham nakon.


خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید محتاج دعای شما هستیم
مامان آنیسا
27 مرداد 90 0:34
سلام به دوست گلم خوبی؟ سهند جوووووووونم اسباب بازیهای جدید مبارک .دست بابایی دردنکنه عزیز دلم انشاا... به سلامتی باهاشون بازی کنی
سيدمهدي
29 مرداد 90 0:00
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن

با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا


محتاج دعاییم
مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 0:38
شب عفو است و محتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن کمی هم جای ما او را صداکن بگو یارب فلانی روسیاه است دودستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان دراین شب رحمتت بر وی بنوشان.
مامان ماهان
30 مرداد 90 1:17
سلام خانمی ما آپییییییییییییییییم
مامان آتین
30 مرداد 90 13:42
سهند جونم سه چرخه ات قطارت لباسات همه مبااااااااارک ایشالا به خوشی ازشون استفاده کنی عزیزممممممممم


مرسی خاله جون قربون آتین جون بشم مننننننن
mamane amir ali
31 مرداد 90 1:52
dar in shabhayeh ghadr ma ra ham doa konin.


محتاج دعاییم عزیز دلم حتما
نسترن
31 مرداد 90 17:28
دست مامانی درد نکنه با این پست قشنگی که برای سهند جون نوشته و همینطور عکسای قشنگت....
دوستتون دارم.بووووس


ما هم شما رو دوست داریم خاله جونم