سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سهند نادی حق

پیدایش یه مروارید کوچولو

1390/10/30 15:27
نویسنده : مامان سهند
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

جمعه 27 آبان 1390

دیشب حدودای ساعت 12 بلاخره سهند رو خوابوندم، من و باباامیر داشتیم تلویزیون میدیدیم؛

حدود ساعت 10/1 بود که با صدای گریه شدیدش رفتم داخل اتاقش؛ لیوان آبی رو که براش برده بودم بهش دادم و ازش پرسیدم مامانی خواب دیدی؛ گفت: آیه(آره) گفتم: خواب چی دیدی؟ گفت خاب مننیشخند. بغلش کردم و چسبوندم به خودم، ولی اصلا توی بغلم نمیموند و کاملا معلوم بود که کلافه اس. به خودش میپیچید، دستش رو برد توی دهنش و گفت دندو دَدِ (دندونم درد میکنه) نگاه که کردم دیدم، یکی دیگه از دندونهای کرسی فک پاینش سمت چپ، ورم کرده و معلومه که داره درمیاد. بوسش کردم و گفتم عیبی نداره مامانی داری بزرگ میشی. یه مروارید کوچولو داره پیداش میشه. بهم گفت پیشودک (پستونک) ماخام فهمیدم که به علت درد زیاد، میل به مکیدن داره، با اینکه توی کوچیکیش اصلا پستونک نخورده بود، ولی وقتی میدید از می می خبری نیست، خودش فهمید که میتونه با پستونک خودش رو راضی کنه، یه سرشیشه نو داشتم بهش دادم، دو سه باری بهش میک زد،ز بالشتشو روی پاهام گذاشتم یه مقدار که تکونش دادم خوابش برد. زما هم خوابیدیم؛

هنوز چشمم گرم نشده بود که با یه جیغ دیگه دویدم توی اتاقش، زباز هم دندونش درد گرفته بود، طفلکم حسابی داشت زجر میکشید.

ای کاش من جای تو این درد رو تحمل میکردم، آخه مامانی تو جون نداری که یه همچین دردی رو بکشی.

 پارسال که رفته بودیم اروپا درست اولین دندونهای سهند در ایتالیا دراومد، یه پمادی از اونجا گرفته بودم که واقعا شفا بخش بود، یادم از اون افتاد، رفتم داخل یخچال و پمادش رو آوردم،

گفتم: مامانی میزاری برات کِرِم بزنم تا دندونت خوب بشه، با حالت بغض و گریه گفت: آیه(آره) دستامو شستم و یه مقدار از اون پماد رو روی دندونش گذاشتم بلافاصله خوب شد، هنوز به داخل اتاق نرسیده بودم توی بغلم خوابش برد، کنار خودم خوابوندمش ولی تا صبح یکی دو بار دیگه با جیغ از خواب بیدار شد و بلافاصله بعدش هم خوابید.

پسر گلم خداکنه زود زود دندونت سر بزنه تا دیگه اینقدر زجر نکشی.

نفس مامان تحمل اشکاتو ندارم. جیگرم آب میشه وقتی تو گریه میکنی.

خداجونم کمک پسرم کن تا به سلامتی و بدون اذیت دندونای قشنگش دربیاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سحر
27 آبان 90 12:43
سلام عزیزم ایشالا زودتر خوب بشه نازیییییییییییییییییی خاله
مامانا
27 آبان 90 13:49
شما باید نام کاربری و رمزی رو که میخواهید بدین تا عضو بشین
مهدیه
27 آبان 90 18:43
سلام مبارک مبارک دندون نو مبارک
مامان کوثر
28 آبان 90 9:59
سلام الهی زود خوب بشی عزیزم وای خانومی منو خیلی ترسوندی کوثر هنوز هیچ دندونی نداره خدا رحم کنه
مامان سانای
28 آبان 90 11:15
مبارکه
یک عدد مامان
28 آبان 90 11:41
ای جانم ...

مامانی یه تیکه گوشت سفت واسش کباب کن بده دستش ...هم خاصیت داره ،هم وقتی روی لثه اش فشارش میده باعث میشه دندونش زودتر در بیاد ...


باشه عزیزم مرسی از راهنماییت
مامان ساينا
28 آبان 90 13:32
سر زدن مرواريداتون مبارك
مامان ماهان
28 آبان 90 15:15
ای جان الهی که زود زود خوب بشی عزیزم
مونا (مامان النا)
29 آبان 90 19:35
خاله قربونت بشه دندونت درد میکنه النا هم همینطوره از دندون درد از خواب میپره دوست دارم گل پسرم
مامان امیرعلی
29 آبان 90 19:55
ای جان.ایشالا زود زود این دندونات در میان و راحت میشی عزیز خاله.قربونه اون حرف زدنات
مامان امیر علی
29 آبان 90 23:29
فدای این پسر گلم بشم من ماشاله مبارک باشه خاله جون .راستی دیروز هم اخرین دندون کرسی بالای امیر علی نیش زد و الانم تب کرده ایشاله سهند جون قوی باشه و زودی دندونش در بیاد .بوس
ترنم
30 آبان 90 0:58
وای عزیز دلم ایشالله دندونت زود زود راحت در بیاد گل نازم راستی تولد 2 سالگی این پسر نازم مبارکککککککککککککککک باشه
مامان امیرعلی2
30 آبان 90 8:24
آخیییی الهی فداش بشم دلم آتیش میگیره وقتی بچه ها واسه دندوناشون اینقدر باید زجر بکشن. اصلا این دندون از اول تا آخر عمر با آزار و اذیت همراهه!!! قربون حرف زدنش بشم من
مامان پارسا جون
30 آبان 90 14:03
مبارک باشه سهند جون
اسما
30 آبان 90 15:12
سلام عزیزم. آخی الهی بگردم برای گل پسرمون. عیب نداره عوض مرررررررررررررررررررد می شه اینم یکی از مراحل رشد بچه ها و سختیه مادراست دیگه. خدا حفظش کنه.
بازم مثل همیشه به همه سلااااااااااااام برسون عزیزم


شما لطف داری اسما جون ممنونم از همه محبتهاتتتتتتت
شهرزاد مامان حسین
30 آبان 90 17:22
الهی نازی. دندون در آوردن گل پسری مبارک.
مامان متین
30 آبان 90 18:43
وای مبارک دندونت گل پسر ان شالله به زودی همش در میاد و زیادی اذیت نشه مامانی
MAHSA
1 آذر 90 23:05
dandoone no mobarak sahand jooonam....BOOOOssss
مامان امیرعلی
2 آذر 90 14:40
ایشالا که خوب خوب شدی و دیگه دندون درد نداشته باشی
مامان
6 آذر 90 2:07
سلام عزیزم بدو بیا که با یک مطلب اموزنده اپم دیر نکنیااااااااا