سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سهند نادی حق

سهند در محرم سال 90

1390/10/30 15:27
نویسنده : مامان سهند
2,103 بازدید
اشتراک گذاری

ماچفدات بشم علی اصغرممممممممممماچ

خیلی دوست داشتم عکس سهند رو توی مسابقه نی نی و محرم شرکت بدم؛ مطمئن بودم که یکی از برنده های این مسابقه میشه ولی درست از همون روزهای اول محرم اینترنت ما قطع شد و من نتونستم این کار رو انجام بدم؛ خونه مامانم اینا هم رفتم ولی مدت اعتبار اونا هم تموم شده بود. ولی هر روز با این امید کلی از سهند عکس میگرفتم.

خلاصه تا شب تاسوعا من از سهند عکس انداختم ولی حیف نشد که نشد. ناراحت

هر شب من و سهند و باباامیر میرفتیم هیئت؛ سهند که توی این روزها حسابی با امیرحسین تنها پسردایی اش که پنج ماه از سهند کوچیکتره بازی میکرد؛ همه ذوقش این بود که بره هیئت. ما هم میبردیمش.بغل

امیرحسین جیگر عمهماچ به محضی که صدایی باباش رو میشنید.(آخه دایی علی مداح هیئت بود) گریه میکرد که بزارید منم برم علی علی کنم. باید یه میکروفن با یه کاغذ بهش میدادن تا اونم بخونه.قلب

بعدش هم به قولی شور میگرفتن و حسابی عشقییییییییییییییی میشد برای خودش.ماچ

چند دقعه ای مامانش فرستادش توی مردونه ولی بعد از چند دقیقه ای میووردنش و اعتراض میکردن که این مجلس رو بهم میریزه. به خاطر اینکه مجبور بودیم تا آخر هیئت با هزار طرفند نگهش داریم. به محضی که مجلس تموم میشد با سهند میرفتن توی قسمت مردونه؛ نفری یه میکروفن و یه کاغذ میگرفتن و شروع میکردن به خوندنننننننننننننننقلببغل

قربونشون برم که یه عالمه نمک دارنننننننننننننبغلماچ

اینم چند تا عکس از این دوتا وروجک در محرم امسال

امیرحسین و سهند در هیئت

ماچجیگرهای مننننننننننماچ

عمه فدات بشه امیرحسینم

بغل

نفس مامانییییییییییی

قلب

همه وجودمی

امام حسین پشت و پناهتتتتتتتتتتت

نفسمی

حالا حق داشتم که انتظار داشته باشم توی مسابقه برنده بشههههههههه

خوب حتما قسمت نبوده من اعتراضی ندارم به همه اونایی که برنده شدن از صمیم قلب تبریک میگم و روی قشنگ نوگلاشون رو میبوسم امیدوارم در تمام مراحل زندگی برنده باشنماچبغل

 

دوستای گلم از همتون التماس دعا دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان امیر علی
19 آذر 90 18:22
اخه نازی فدای بشم من چقدر عکسها جالب و قشنگ هستند .حتما سهند جون یکی از برنده هاست .امام حسین نگهدارش .
عمه ی امیرحسین
19 آذر 90 18:25
سلام ایشاالله که عزاداریهاتون قبول باشه . عکس های سهند خیلی ناز بودن هزارماشاالله
ني ني شكلك
19 آذر 90 19:00
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112 با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
شیوا
19 آذر 90 20:25
خاله جون لینکتون کردم
مامان
19 آذر 90 22:29
سلام عزيزم واقعا حقش بوده اميدوارم امام حسين يارش باشه
مامان متین
19 آذر 90 22:33
وای چه ناز و خوشگل شده گل پسر. قربونت برم نوحه هم خوندی ماشالله
dp
19 آذر 90 23:35
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
سمانه مامان پارسا جون
19 آذر 90 23:58
سلام گلم خوبی؟ مثه ماه شدی عزیزم
مامان نیایش
20 آذر 90 10:47
عزیزم عزاداری هات قبول ان شا الله امام حسین نگهدارت باشه همیشه
بهناز خانومی
20 آذر 90 12:06
سلام معصومه جان
اول از هر چیز از شما واقعا ممنونم به خاطر اینکه جواب سوالهام رو تک به تک و با حوصله داده بودی واقعا فکرش رو نمیکردم که به همه سوالهام جواب بدی
بعدشم واقعا خوشحال شدم که دوباره یه عالمه عکس از سهند جونم واسم گذاشتی خیلی ماهه
ولی معصومه جان نازی صورتش به دخترا رفته شک نکن نی نی بعدیت دختره


آره گلم خیلی شبیه دختراس، تازه کوچکتر که بود همه اصلا دخترهههههههه. حالا تا خدا چی بخواددددد


ضمنا خواهش میکنم امیدوارم مفید واقع بشم
مامان علی خوشتیپ
20 آذر 90 13:49
وای چه ناز شدی تو این عکسا.خیلی بهت میاد عزیزم ولی مسابقه به صورت قرعه کشی بودا
مامان نفس
20 آذر 90 15:23
هزار ماشاله هر روز ماه تر میشه انشاله امام حسین پشت و پناهش باشه شاد باشید گلم
مامان کوثری
21 آذر 90 8:34
سلام خوفسن هزار الله اکبر چقدر هم بهش میاد رومنبر رفتن خدا نگهش داره جسین بارش باشه بوسسسسسسسسسسسسس واسه سهند جونم منم مشکل شما برام پیش اومد و نتونستم تو مسابقه شرکت کنم
یک عدد مامان
21 آذر 90 13:23
من بهتون تبریک میگم به خاطر اینکه یه پسرگل دارین ، عکساشم خیلی قشنگ بودن مامانی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 آذر 90 14:04
پسر مهربونم امیدوارم زیرسایه ی اهل بیت موفق باشی
مامان ماهان
21 آذر 90 14:50
ای جوووووووووووووووووونم قربونت برم که اینقدر قشنگ عزاداری میکنی الهی قبول باشه عزیزم نمک من خیلی ناز شدی الهی امام حسین نگهدارت باشه
مامان ماهان
21 آذر 90 14:51
دوست جونم من خودم بنر رو نسااختم اگه روی طراحی بنر و لوگو کلیک کنی میری تو سایت سازنده بنرها و سفارش بدی برات درست میکنن قیمتش هم یه شارژ 2000 تومانی ایرانسله
مونا(مامان النا)
21 آذر 90 18:21
التماس دعا جیگر خاله برای ما هم دعا کن
مامان گیسو
21 آذر 90 19:09
ماشاا... هزار ماشاا... امام حسین نگهدارت باشه گل من
مامان گیسو
21 آذر 90 19:10
دوست عزیزم سلام من لوگو رو خودم نساختم برو به این آدرس http://baner-logo.blogfa.com/
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:39
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی
مامان امیرناز
22 آذر 90 8:46
سلام عزیزم امیدوارم این پسر ناز زیر سایه اهل بیت شاد و سلامت باشه ببوسش پیش ما بیا
مهرانه مامان مهرسا
22 آذر 90 9:21
عكساش خيلي قشنگن ايشالا دفعه ديگه بتونين شركت كنين و حتماً برنده ميشين
مامان نیایش
22 آذر 90 10:21
سلام خانومی به عکس های سفر کمی توضیحات هم اضافه کردم اگه دوست داشتی بیا ولی من که مثل شما بلد نیستم سفر نامه بنویسم خانومی
اسماء
22 آذر 90 16:22
سلام معصومه جون. شرمنده دیر بهت سر زدم. دوقلوها مریضن و من مشغول خونه داری، شوهرداری و مریض داری ای جانم به این سهند خوشگل. چه عکسای نازی مخصوصا اولی و آخری و اونجایی که پیش پسر داییش نشسته داره می خونه و هیچی سرش نیست. عزیز دلم موهای بلند چقدر بهش میاد. موهاشو نزنیا. خیلی جیگر شده. هزار هزار ماشالا. تو رو خدا زودی براش صدقه بده و اسپند دود کن ناز پسرمون چشم نخوره. بازم از طرف من سهند جون رو ببوس و به همه سلام برسون عزیزم. راستی عزاداریهاتون هم قبول.
مامان امیرعلی
23 آذر 90 16:51
خاله چقدر تو خوشتیپی.اگه شرکت میکردی که 100% برنده بودی.
مامان کیارش
23 آذر 90 21:46
هزار ماشااله سهند خوشگلم