سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

سهند نادی حق

آزمون دکتر فیل مک گرا

1391/10/19 13:16
نویسنده : مامان سهند
4,304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سهند جونم گل مامانبغل

 امروز یه تست روانشناسی رو مامان علی خوش تیپ برام فرستاده بود که خیلی جالب بود، تستش رو انجام دادم و امتیاز 43 گرفتم، این تست رو برات میزارم تا هر وقت بزرگ شدی انجام بدی و امتیازت بشه 100 قربونت بشم عزیز دلمماچ

اینم جواب تست مامان:

شما 43امتیاز کسب کرده‌اید، بنابراین:

  • دیگران به شما به چشم آدمی شاداب، سرزنده، جذاب، شوخ، عملگرا و همیشه جالب نگاه می‌کنند. کسی که همیشه در مرکز توجه قرار دارد امّا در عین حال متعادل و مبادی آداب است. شما همچنین به چشم دیگران فردی مهربان، با ملاحظه و با درک بالا به نظر می‌آیید. کسی که همیشه به آن‌ها دلداری می‌دهد و آن‌ها را کمک می‌کند.

این یک آزمون بسیار جالب است. خود دکتر فیل مک‌گرا(روان‌شناس معروفی که مجری یک برنامه فوق‌العاده پرطرفدار تلویزیونی است) در این آزمون نمره 55 گرفته است. او این آزمون را روی اپرا وینفری، مجری معروف برنامه تلویزیونی، انجام داده که نمره 38 گرفته است.
به 10 سوال ساده زیر پاسخ دهید تا ببینید شما چه نمره‌ای در این آزمون به دست می‌آورید و تفسیر آن چیست.
تذکر مهم: به سوال‌ها براساس آنچه که امروز هستید پاسخ دهید، نه آنچه که در گذشته بوده‌اید.

http://www.ravanyar.com/FunnyTests/personality/DrPhils/default.asp

 عاشقتم عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ساينا
19 دی 91 14:40
خيلي جالب بود و كلي انرژي مثبت گرفتم
مائده(ني ني بوس)
20 دی 91 11:30
باحال بود من ٥٠ گرفتم
مامان نیایش
22 دی 91 15:06
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 دی 91 14:52
سلام معصومه جان
من 44 شدم جالب بود برام خوب تونست من رو تحلیل کنه


سلام عزیزم خوشحالممممممممممم
مسیحا
24 دی 91 22:44
سلام ناز کوچولو ، الهی همیشه شادباشی ، منو با عنوان ( دنیای مسیحا) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


سلام گلم مرسی از حضورت
یک عاشقانه آرام
26 دی 91 18:19
سلاااااااااااااااااااااام خوبین چقدر دلم براتون تنگ شده بود به خدا خیلیییییییییییی چقدر جواب تستتون هم جالب بود بنظر من که درست بود خصوصی
saminjon
2 بهمن 91 9:29
سلاااااااااام كازم ممنون كه به من سر زدي من هم اين تستو انجام دادام 47 شد امتيازم ماشا.. جه بسر ناازي داري خدا حفطش كنه واست من لينكت ميكنم تا خيلي بهش سر بزنم تو هم منو لينك كن
یک عدد مامان
4 بهمن 91 10:08
گوگولی
7 بهمن 91 18:27
سلام گلم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر موافق بودی منو لینک کن و خبر بده تا منم شما رو لینک کنم وبلاگ اولم با نام گرافیک های کودکانه http://baby-graphic.niniweblog.com و وبلاگ دومم با نام قالب اختصاصی برای نی نی وبلاگ http://gogoli-temp.niniweblog.com پیشاپیش ممنون گلم
گوگولی
17 بهمن 91 13:05
منم این تست رو انجام دادم جالب بود ولی مثل اینکه قبلاهم دیده بودمش
گرل
17 بهمن 91 13:06
منم این تست رو انجام دادم جالب بود ولی مثل اینکه قبلاهم دیده بودمش
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
25 بهمن 91 14:59
دوست بزرگوار مامان سهند برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
پریناز
26 بهمن 91 15:19
سلام آپ هستم و منتظر شما خوشحال میشم بهم سربزنید ممنون
پریناز
27 بهمن 91 23:17
ای بابا خسته شدیم خوووووووووووووو چرا آپ نمیشین شما؟ نمیگین یه عده چشم انتظارن؟؟؟؟؟؟ لطفا خانواده هایی رو از نگرانی در بیارید خووووووووووووووووووووو....
پریناز
27 بهمن 91 23:22
شما 38 امتیاز کسب کرده‌اید، بنابراین: شما به چشم دیگران آدمی فهمیده، محتاط، دقیق و واقع‌بین هستید. آن‌ها شما را به چشم فردی باهوش، با استعداد، با ذوق و فروتن می‌بینند. شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که به سرعت و به آسانی دوست می‌گیرند، بلکه فردی هستید که به دوستانی که انتخاب می‌کنید به شدّت وفادارید و از دوستانتان نیز متقابلاً همین انتظار را دارید. کسانی که شما را می‌شناسند می‌دانند که به آسانی اعتمادتان را نسبت به دوستانتان از دست نمی‌دهید امّا اگر این اتفاق بیافتد، زمان زیادی طول می‌کشد تا دوباره اعتمادتان به آن‌ها جلب شود. هه هه خیلی باحال بود ....
مامان نسترن
7 اسفند 91 1:18
ممنون . جالب بود
...مــــامـــــان آتیــــن ...
4 اردیبهشت 92 12:40
جالب بود سهند جونی رو از طرف من ببوس عزیزمممم
کاکل زری یا ناز پری
21 اردیبهشت 92 12:31
سلاممممممممممممم معصومه جوننننننننننننننننننن تو کجا بودییییییییییییییییییییییی؟ من این قدر دلتنگت بودم این دفعه هم با نا امیدی وبت رو باز کردم بعدش دیدم کلی مطلب گذاشتی خیلی خوشحال شدممممممممم خوبیییییییییییییی؟ سهند جون خوبه ماشااللله چقدر بزرگ شده کلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود
رادمهر ورهام
16 آبان 94 1:43
سلام خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم از دعای وبلاگتون خیلی خوشم اومد و خودم چند سوره برای بچه ها میخونم خدا گل پسرتونو حفظ کنه