سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سهند نادی حق

تولد گل پسرم نزدیکهههههههههههه

1390/10/30 15:44
نویسنده : مامان سهند
2,336 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

سلام عزیز دلم خوبی مامانییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه چیزی نمونده تا تولد دو سالگیتدنیای زیبا

چقدر باید کار کنممممممممممممماسترس

عزیز دل مامان سیزده شهریور دوسالت تموم میشهدنیای زیبا

 

قشنگم توی این مدت چقدر چیزهای خوب لبخندو یا گاهی بدناراحت یاد گرفتیییییییییییچشمک

ولی نفسم هنوز از شیر نگرفتمتزیباناراحت، میخوام بعد از تموم شدن ماه رمضون این کار دشوار رو انجام بدماسترس. آخه شنیدم که خیلی سختهمنتظر. ولی مامانی بدون که خیلی دلم شور میزنهناراحت و اصلا دوست ندارم تو اذیت بشیآخ

از چند نفر چندتا کار رو برای از شیر گرفتنت شنیدم که فکر میکنم اون کاری که قرآنیه درستر از بقیه کارها باشه، چون فکر میکنم خود خدا توی این کار کمک میکنه تا نازگل مامان عذاب نکشه.دنیای زیبا

 

نفس ماماندنیای زیبا

برای تولدت و برای از شیر گرفتنت یه برنامه هایی دارم که امیدوارم بتونم انجامشون بدم

ولی از همه خاله های مهربونیقلب که وبلاگتو میخونن خواهش میکنم که اگر نظر خاصی راجع به این دوتا مطلب دارن حتما باهام درمیون بزارن تا بتونم این دوتا کار مشکل هم به خوبی انجام بدم.دنیای زیبا

گل پسرمدنیای زیبا

برای مامان دعا کن تا شرمنده ات نشم، خدا جونم کمکم کندنیای زیبا

ܓܨஜミ★ミ گالری عکس متنوع قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ-جديدترين و با كيفيت ترين عكس ها http://ghalbe6ei.blogfa.com/

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نی نی توپولی
4 شهریور 90 14:41
وای سهند جون دیگه داری مرد میشی واسه خودت منم دوسالگی بچها رو خیلی دوست دارم پیشاپیش تولدت مبارک


آره خاله جون بچه ها دارن بزرگ میشن و ما بزرگترها هر روز فرسوده تر خدا همشون رو در پناه خودش حفظ کنههههههههه
مادر سامان
4 شهریور 90 15:49
سلام
از این کدها میتونی برای متحرک کردن عکس هم استفاده کنی فقط به جای متن ادرس عکس رو قرار میدی .کد و آموزش قرار دادن عکس رو هم قبلا گذاشتم .به طور مختصر یک با دیگه میگم: شما فکر کن فقط عکس رو میخواهی بزاری که آموزش او هست ودر کدهای متحرک کننده به جای متن میتونی کد های عکس رو قرار بدی
موفق باشید


مرسی از محبتت خانومی
كاكل زري يا نازپري
4 شهریور 90 16:29
عزيزم نگران نباش انشالله سهند جون عاقلانه با اين قضيه كنار مياد و شما هم زياد اذيت نميشي. من كه هنوز مامان نشدم نظري بدم. ولي در مورد تولدش ميتونم يه پيشنهاد بدم كه براش تولد نمادين بگيريد اكثر بچه ها خوششون مياد چند وقت پيش توهمين ني ني وبلاگ يه مادري عكس تولد نيني شو گذاشته بود خيلي خوشكل شده بود اونها تولذ كفش دوزكي گرفته بودند كيك و لباس و تمام تزينات خونه حتي جعبه كادو ها شكل كفش دوزك بود حالا شما از يه نماد ديگه استفاده كنيد انشاالله بهتون خوش بگذره سهند جونو ببوسين


نمیدونم روش فکر میکنم مرسی از راهنماییت عزیز دلم
مرضیه
4 شهریور 90 18:49
سعيد ما 20 ماهگي از شير گرفتنمش اصلا هم اذيت نشدم
همزمان از پوشك گرفتمش فكر ميكنم هر چي زودتر باشه بهتره


خوشبحالت عزیزم برای من که یه کابوس شده
مامان ماهان عشق ماشین
5 شهریور 90 3:10
سلام.به مرور فاصله ساعات شیردهی رو زیاد کن.سعی کن شبا هم با قصه یا چیزی که علاقه داره بخوابونیش. سعی کن یکدفعه ای از شیر نگیری.خیلی بده.هم برای خودت هم بچه.هم روحی هم جسمی. برای تولدش هم ببین به چی علاقه داره.از همون تم استفاده کن.من که از تم ماشینی برای ماهان استفاده کردم. دیگه چیزی نمونده به 13 شهریور.اگه تا حالا کاری نکردی بهتره از تمهایی مثل کفشدوزک،خرگوش یا پو(POOH)استفاده کنی.چون همه چیش تو بازار راحت گیر میاد.
مامان زینب
5 شهریور 90 9:57
بر خدا توکل کن ...سخت هست ولی فک کنم بیشتر برا مامان ...نه برا بچه موفق باشی عزیزم
مامان آريا
5 شهریور 90 12:42
عزيزم نگران نباش كار سختيه و بچه يكم بهونه مي گيره ولي بايد جلوي بهونه هاش مقاوم باشي من آريا رو از شير گرفتن اول طي روزو براش قطع كردم و موقع خواب بهش مي دادم و طي روز با شير پاستوريزه گولش مي زدم بعد از يك هفته شبا موقع خواب كه بيدار بود و مي خورد و قطع كردم و نصف شبا بهش مي دادم بعد از سه روز نصف شبا هم قطع كردم و نصف شبا هم وقتي نق مي زد كه شير مي خوام براش شير پاستوريزه مي ريختم توي ليوان و بغلش مي كردم و شيرو مي دادم مي خورد و دوباره مي خوابوندمش خيلي سخته بچه هم بهونه زياد مي گيره ولي بايد طاقت بياري وقتي از شير مي گيريش خودت مي بيني كه تغذيش چقدر فرق مي كنه غذاش بهتر مي شه در مورد تولد هم يه شخصيت يا يه يه حيون مثل زبنبور يا هر چي كه سهند خودش دوست داره رو انتخاب كن همه چي تولدشو طبق اون انجام بده منم همينكارو براي آريا كردم چون تولد آريا هم 23 شهريور اما من بيشتر كارامو كردم چون خيلي زودتر شروع كردم ببخشيد طولاني شد اميدوارم تونسته باشم راهنماييت كرده باشم
مامان نی نی
5 شهریور 90 13:28
سلام به مامام سهند جون . امیدوارم تولد 120سالگیشو بگیرید زیر سایه پدر و مادرش و ائمه . ممنونم از اینکه به وب من سر زدیت . سهندجونو ببوسید از طرف من
مامان احسان
5 شهریور 90 14:23
تولد 2 سالگیت پیش پیش مبارک


مرسی عزیز دلم
نی نی توپولی
5 شهریور 90 14:30
خاله جون دیدی بهت گفتم مرد شدی برات دارند شور میگیرند که چه جوری از شیر بگیرنت ...بزرگ شدن این توقعات هم داره مگه نه...


آره دیگههههههه
نی نی توپولی
5 شهریور 90 14:32
نمیخوام دلتو بلرزونم ولی من به سختی از شیر گرفتمش این کار 6 ماه طول کشید خیلی هم تو روحیه اش تاثیر گذاشت بد خلق شده بود تا اینکه غذا خوردنش بهتر شد امیدوارم موفق باشی...


ای وای واقعا حالم بد شد امیدوارم سهند خیلی زود دل بکنه
مامان نسترن
5 شهریور 90 14:43
سلام خاله جون
تولدت پیشاپیش مبارک


مرسی خاله جونم
سحر
5 شهریور 90 15:37
سهند جونم پیشاپیش تولدت مبارک خاله معصومه جون نگران نباش گلم ایشاللا همه چی به خوبی پیش میره
mamane amir ali
5 شهریور 90 15:49
salam azizam.man rahat amiralio az shir gerefta.ba sabre zard az atari kharidam.digeh hargez soraghesho nagereft.
aval yek mah kolan rozha chasb bezan va nadeh.bad az yk mah sabreh zard bezan shabha ham begir.yek hafteh aragh nana va mast bedeh ta aroom bekhabeh.ya difenhidramin.bavaret nemisheh khoda komak mikoneh bavar nakardani.


مرسی گلم حتمااینکاررو انجام میدم خیلی آرومم کردی متشکرم
mamane amir ali
5 شهریور 90 15:50
dar webe amir ali postesho daram ke az shir gereftam.bekhon khasti.
rasti pishapish tavalodeh pesareh golam mobarak bashehhhhhhhhhhhhhh.boosssssssssssssssssss


ممنونم قشنگم
مادر سامان
5 شهریور 90 17:53
سلام عزیزم وقتی که نظر خصوصی بزاری من نمی تونم جوابتوبدم چون دیگه جواب من نمایش داده نمی شه . خب اول بهتون گفتم اموزش قرار دادن عکس رو بخون . ولی مثل اینکه توجه نکردی . اول باید بدونی برای قرار دادن عکس فقط کپی کردن ادرس عکس ها کافی نیست و کد های خودشو داره . بعد شما باید محل قرار گرفتن عکس ها رو پیدا کنی که کجا باشن . هر جا خواستی نشون داده بشن همون جا کد ها رو بزار . بعد هم برای ثابت شدن محل اونا باید از کدهای خاص خودش استفاده کنی که به راحتی میتونی پیدا کنی چون هیچ کدی توی این قسمت و تلگراف نشون داده نمیشه که برات بزارم و یک سرچ توی گوگل بزنی بد نیست
مامان كيارش
5 شهریور 90 18:05
سلام .من کیارش رو یکدفعه از شیر گرفتم فقط یه شب اذیت شدم و اون نخوابید ولی از فردا تقریبا یادش رفت .از اون به بعد هم شب ها خودش راحت می خوابید هم من. واقعا راحت شدم.حالا شاید چون من سر کار می رفتم و معمولا نصف روز کیارش شیر نمی خورد زود به به این مسئله عادت کرد یا خودش زود کنار اومد.کار سختی نیست نگران نباش.تولد سهند پیشاپیش مبارک


ممنونم عزیزدلم خدا کنه همینطور باشه که شما میگید
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 9:44
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر...
مامان حسین
6 شهریور 90 11:27
سلام عزیزممم نگران نباش برای از شیر گرفتن سهند جون ممکنه یه کم سخت باشه ولی باصبر و حوصله درست میشه. راستی پیشاپیش تولد سهند عزیز مبارککک
سمیه:مامان مسیح
6 شهریور 90 17:01
عزیزم پیغام خصوصی داری
سمیه:مامان مسیح
7 شهریور 90 15:40
خواهش میکنم....قابل شما رو نداشت...کاری نکردم که ....
سهند جونو ببوسین و تولدش رو پیشاپیش بهش تبریک میگم...


مرسی عزیز دلم محبت دارید
مامان نیایش
7 شهریور 90 18:06
سلام خانومی پیشاپیش تولد پسر گلت رو تبریک میگم ان شا الله سالم باشه و سایه شما هم رو سرش تا ابد
برای من هم اتفاقا از شیر گرفتن نیایش شده یه کابوس باباش میگه شاید اون موقع رفتیم سفر شاید راحت تر بتونه فراموش کنه ولی خیلی برام سخته حتما میام ازت راهنمایی می گیریم ببینیم آخرش چی کار کردیپیش ما هم بیا


خاله جونم خدا کمک میکنه انشاءالله شما هم بتونید به خوبی و آرومی از شیر بگیریدش
امیرحسین
8 شهریور 90 4:54
سلام خاله نمیای عکسای تفلدمو ببینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیش پیش تفلدت مبالک سنهد دوست خوبم


حتما میام عزیزم تولد شما هم مبارک باشه
مامان ماهان
8 شهریور 90 9:49
سلام خانمی
یه خورده طول میکشه ولی روزا رو سعی کن کم بهش شیر بدی و شبا هم یه وعده قبل از خواب سعی کن چیزی بهش بدی بخوره تا گرسنه اش نشه
البته من خودم مو چسبوندم ماهان خیلی از مو بدش میومد وقتی میومد و میگفت ممو نگاه میکرد میدید مو داره میرفت
شبا هم همینطور تا اینکه بدش اومد و دیگه نخورد امیدوارم تو این امر مهم موفق باشی


گلم من نمیخوام نسبت به چیزی منزجرش کنم، دوست دارم خودش کنار بکشه. امیدوارم خدا کمکم کنه
محمد گیان
8 شهریور 90 11:05
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عیدتان مبارک


عید بر شما هم مبارک باشه
خاطرات دو داداش
10 شهریور 90 13:28
سلام دوست عزیز ما دو داداش شما را به جمع وبلاگ دوستان قرار داده ایم تا هر موقع آپ میکنید خودمون باخبر شویم و خدمت برسیم شما هم لطف کنید ما را در جمع وبلاگ دوستان خود قرار دهید تا موقع آپ کردن ما شما هم با خبر شوید اینجوری راحت تر میتوانیم به هم دیگه نزدیکتر باشیم مرسی
کوثر آبجی کیمیا
10 شهریور 90 18:01
سلام خوبید؟ ما آپیم و منتظریم راستی لینکتون کردم بیاید دیگهای بابا
مامان اميرعلي
11 شهریور 90 12:39
سلام مامان سهند جون تولد گل پسرتو پيشاپيش تبريك ميگم روي ماهشو ببوس سهند جون رو به عنوان دوست لينك كردم اگه شما هم امير علي رو لينك كني خوشحال ميشم
نی نی توپولی
12 شهریور 90 15:28
آفرین به سهند که بردباری کردندو ....این روزا را با خاطره خوش پشت سر گذاشتند