سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سهند نادی حق

در کمال احترام ازتون متشکرم

1390/10/30 15:37
نویسنده : مامان سهند
1,563 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Hello And Hi

سلام دوستای خوبم

این پست رو گذاشتم برای اینکه از دوتا از بهترین دوستای خوبم تشکر کنم، اینکه میگن دوست خوب از خواهر و برادر هم به آدم نزدیک تره راسته، 

راستش دوتا از دوستای خوبمون توی وبلاگشون برای تولد سهند جشنی گرفتن که نگو و نپرس حتی از پست خودم هم قشنگتر و جذابتر

عکس سهند رو گذاشتن و بهش تبریک گفتن .Orkut Scraps - Happy Birthday

نمیدونید چقدر خوشحال شدم و چه احساسی پیدا کردم برای همیشه عمرم ازشون ممنونم و روی ماهشون رو همینجا میبوسم همین روی ماه خودشون رو هم روی قشنگ نازگلاشون رو.

از مامان کوثر جون

 

از آبجی کوثر کیمیاجون

 

و از مامان ماهان جونمممممم

دوستتون دارم و امیدوارم یه روزی بتونم محبتتون رو جبران کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ثمين
13 شهریور 90 23:08
سلام.
چ ناز شده ماشاله! زنده باشه.
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني نوزاد و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم.
اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.


ممنونم عزیز دلم حتما پیشتون میایم
شیپلپلون
14 شهریور 90 0:00
سلام .تولدت مبارک


سلام خاله جون مرسی از محبتت
مامان آناهل
14 شهریور 90 1:39
تولللللللللللللللللللللللللللللللللدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررک _____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
مامان گیسو
14 شهریور 90 2:20
بازم تبریک می گم
دستشون درد نکنه


مرسی گلم از محبتت
مامان آريا
14 شهریور 90 13:46
بازم تولد گل پسرمون مبارك
واقعا" با حرفتون موافقم كه دوست خوب از خواهر برادر هم به آدم نزديكتر
دست دوستاتونم درد نكنه


آره عزیزم واقعا همینطوره قربونت بشم ممنونم از لطفت
مامان ماهان عشق ماشین
14 شهریور 90 16:09
سهند جونم تولدت بازم مبارک.عکسای تولد یادت نره.
مامان ماهان
14 شهریور 90 16:26
چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک




سلام معصومه جونم ببخشید من با تاخیر تولد گل پسرتو. تبریک میگم الهی کنار هم خوش باشین
یه پست هم برات گذاشتم .......


خیلی ممنونم عزیزم بابت محبتت. نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم روی گل خودت و گل پسر نازت رو میبوسم
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 16:40
دستشون درد نکنه
کوثر آبجی کیمیا
14 شهریور 90 17:55
سلام خوبید؟ این همه تشکر لازم نود کاری نکردیم که ....... اومدم رمز مون رو بدم kimiajoonamوشحال میشم بیاینممنون
کاکل زری یا ناز پری
15 شهریور 90 12:41
معلومه خیلی سرت شلوغه ها مامان معصومه
عمه لیلا
15 شهریور 90 13:55
سلام سهند جونم تولدت مبارکککککککککککککک انشالله صد ساله بشی
زينب عشق مامان و بابا
15 شهریور 90 14:45
سلام سلام اميدوارم هميشه شاد و سرحال باشيد سهند جون رو ببوس
مامان آريا
15 شهریور 90 15:52
`*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_____________________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨
نسترن
15 شهریور 90 16:57
ای جاااان سهند نازم فدات بشه خاله که مرد شدی واسه خودت...خاله اینقدر این چند روز سرم شلوغ بود و مثه اسفند روی آتیش بودم که متوجه تولدت نشدم.ببخش توروخدا خاله رو الهی فدات شم ایشالا صد و بیست ساله شی گل نازم... خیلی دوستت دارم هم خودتو هم مامان گلتو....بووووووووس
مامان سانای
15 شهریور 90 17:10
تولد تولد تولدت مبارک صدسال زنده باشی راستی قسمت سوم سفرنامه چی شد
مامان وانیا
16 شهریور 90 13:13
سلام خانومی نمیدونم تولد سهند جونو چکار کردی من یه وب پیدا کردم همش تم تولده لینکش تو وبمه یه سر بزن
یه آشنا
16 شهریور 90 16:57
سلام عزیزم. من یکی از افراد فامیلتون هستم که خیلی اتفاقی سر از اینجا در آوردم. به موقع هم اومدما تولد سهند جون مبارک. ایشالا تولد 120 سالگیش. ایشالا که فرزند سالم و صالحی باشه براتون.
بازم بهتون سر می زنم
ببوس آقا سهند گل رو


سلام گلم مرسی از محبتت ولی اگر خودتون رو معرفی میکردید خیلی خوشحال میشدممممممممممم
موسی
17 شهریور 90 8:19
سلام سهند جون تولدت مبارک. امیدوارم که همیشه سالم و سرحال باشی و برای پدر و مادرت عزیز باشی و مایه سر بلندی ایشون باشی.
شهرزاد مامان حسین
17 شهریور 90 16:07
سلام. واقعا دستشون درد نکنه. حسابی سورپرایزتون کردن. این گل پسر شیرین تو دل برو رو ببوس حسابی
مامان امیرعلی
19 شهریور 90 18:17
اینقدر سرعت اینترنت کمه که بعضی وقتا گریم میگیره.برا همین نتونستم زود تر سر بزنم.بازم تولد مبارک