سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سهند نادی حق

حرف زدن گل پسری کامل شده

1390/11/15 14:34
نویسنده : مامان سهند
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانبغل

تا امروز دوسال و پنج ماه از عمر قشنگت سپری شده، یعنی دوسال و نیم ، نیم سال دیگه سه سالت تموم میشه، چقدر زود میگذره.

این چند وقتی که ازمون خبری نبود، باید بگم که خیلی خیلی درگیر بودیم،

بابایی از شنبه هفته پیش تا پنج شنبه رفت مسافرت، یه مسافرت کاری طولانیناراحت

بابایی با عموپدرام رفتن نیشابور، مشهد و شمال تا به مشتری هاشون سری بزنن و شاید که طلب هاشون رو وصول کنن که متاسفانه با دست پر هم بر نگشتن...

من و شما هم این یک هفته رو رفتیم خونه مامانی طاهره و کلی هم خوش گذروندیم

دو سه روزش رو با مامانی و بابایی محمد رفتیم خرید و بقیه روزهاش رو هم خونه بودیم، آخه مامانی یواش یواش داره کارهای عیدش رو میکنه و حسابی مشغوله.

توی این روزها خیلی درگیرم برای از پوشک گرفتنت، راستش فقط باید خودم حواسم باشه وگرنه بدجوری سورپرایزم میکنیمتفکر

حرف زدنت خیلی قشنگ و ناز شده، راستش خودم هم باورم نمیشه ماشاالله همه چیز رو به صورت جمله میگی البته خیلی قشنگ و شیرین, ضمنا نظر همه هم همینه که سهند توی حرف ردن خیلی پیشرفت دارهقلب

آخه نشونه هوش بالات و نشونه دقت زیادته مامانیمژه

مثلا میخوای بگی مامان معصومه کنار برو = میگی مامان مسی کیلان بولو

میخوای بگی من میوفتم = میگی من میفودم

مامان من عروسک تو رو بردارم= مامان من اسوکک تو لو بدالم

مامان من چاکرتم= مامانی من چاکیتم

اسم دایی مهدی رو خیلی قشنگ ادا میکنی میگی دایی مهههههههدی ، هی مهدی رو غلیظ و از ته حلقت ادا میکنی و خیلی خوشکل میشه

هرکس که اذیتت میکنه بهش میگی = بشه بدهههه یعنی بچه بده، باز هم ه رو غلیظ ادا میکنی.

آخر همه شعرهایی رو که برات میخونم بلدی و تکرار میکنی

 یه توپ دارم قلقلیه رو میگی= یه توپ داییم گلگلیه

من اصلا با تو قهرم= من اشن تو گهلم

یه دقیقه بیا = ادیگه بیا

مامانی بگیرش= مامانی بیگیلش

اینو میخوام عینک شکسته رو میخوام= اینو میخوام اینک شیکشتلو

واسه من این رو باد کن= واشه من این باد کن

پیداش کردم= پیداش کوندم

غلط کردی رو میگی= غلط کوندی. وقتی عصبانی میشی

میگی مامان من اشبی شدم یعنی عصبانی شدم

به تلمبه میگی = تولومبه

چند روز پیش به مامانی میگفتی مامان چی میخوای بلام عیدی بخلی= چی میخوای برام عیدی بخریزبان مامانی هم قربون صدقه ات رفت و کلی ذوق کرد و گفت هرچی دلت بخواد عزیزم. تو هم گفتی هفاپیما= هواپیما

سوارش بشم رو میگی= شوالش بشم

به مامان طاهره میگفتی= نیا بیلون مامان طالِله سخا میخولی= نیا بیرون مامان طاهره سرما میخوری

کارتون  ماشین ها ، Rio ، سگ گله و گوسفند زبل و موش سرآشپز رو خیلی دوست داری، با دقت میبینی و بعد هم برام تعریف میکنی.

البته بعضی جاهاش که خیلی احساسیه ، بغض میکنی و نزدیکه که گریه کنی، منم مجبورم یا بزنم بره جلو یا برات مسخره بازی دربیارم که ناراحتیت یادت بره. چند بار هم برات توضیح دادم که اینا فیلمن و واقعی نیستن. خداییش این یکی رو به بابا امیر رفتی، نیشخند

فدات بشم مسیح من، ناز من ، قشنگ من که یدونه ای توی دنیا و همه وجودمی

به قول باباامیر که میگه: ثانیه به ثانیه بزرگ شدنت رو داریم حس میکنیم؛ هر روز نسبت به روز پیش بزرگتر میشی و این موضوع کاملا قابل حسهههههبغل

دایی مهدی چند تا عکس قشنگ ازت انداخت که توی پست بعدی برات میزارم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و همیشه توی زندگیت شاد باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 90 15:00
الهی فدای این پسر شیرین زبون بشم که یه پا سخنران شده
مامان آرینا موفرفری
15 بهمن 90 15:04
آفرین به گل پسری.
ترنم
15 بهمن 90 17:53
نازت بخورم عزیز دل خاله قربون اون شیرین حرف زدنت وای که چقدر ناز حرف میزنی . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان نیایش
15 بهمن 90 18:04
ببخشید اگه چند بار نظر اومده فکر کردم ثبت نشده!!
مونا (مامان النا)
15 بهمن 90 18:16
سلام عزیز خاله قربون اون حرف زدنت بشمممممممم من النا تازه تک کلمه میگه اونم به سبک خودش ایشالله اونم مثل تو بزودی برامون خوشگل حرف بزنه به مامان معصومه عزیزت هم بگو یه عکس بزاره ازت ما ببینیمت دلمون برات تنگ شدههههههههه
مامان کوثری
15 بهمن 90 19:29
سلام خوفین موفق باشین واسه از پوشک گرفتن چقده شیرین حرف میزنه این پسر ناز و خوش تیپ ماشاالله
مامان نفس
15 بهمن 90 20:58
هزار ماشاله دیگه مردی شده سهند نازنینمون خدا حفظش کنه انشاله
نبات کوچولو
15 بهمن 90 23:59
وبلاگ ماهنامه نبات کوچولو کتاب الکترونیکی داستان های مصور (کمیک استریپ) بازی پر هیجان و پرطرفدار ---AngryBirds--- را در 16 صفحه، در قالب یک فایل پی دی اف منتشر کرد آدرس کتاب : http://s1.picofile.com/file/7280548381/%DA%A9%D9%85%DB%8C%DA%A9_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%BE_%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C.pdf.html
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
16 بهمن 90 5:11
ماشاالله هزااااااااااار ماشاالله خاله فدای بلبل زبونیهات
بهناز خانومی
16 بهمن 90 9:59
سلان معصومه جاننننننننننننن خوشحالم که پسمل گلت اینقد قشنگ حرف میزنه و دل مامانیش رو حسابی برده معصومه دیگه به من سر نمیزنی نکنه قهریییییی
مامان ماهان
16 بهمن 90 12:58
هزارررررررررررررر ماشاالله چقدر شیرین حرف میزنه
بهناز خانومی
16 بهمن 90 15:12
معصومه جلن سلام خانم گللللللللللل مرسی که اومدی آره عزیز جونم خیلی حیف شد که نرفتیم باغ یکی به خاطر باغ یکی دیگه هم دیر شده بود آرایشگاه به علت قطعی برق زیاد دیر تحویلم داد بالاخره گذشت دیگه
مامان علی
16 بهمن 90 16:04
سلام معصومه جون. موفق باشی در پروژه از پوشک گرفتن سهند جون. بهم سر بزن اپم سهند جون رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
17 بهمن 90 1:44
سلام خوبین؟ مبارک باشه حرف زدن این گل پسری واسه مادرو پدر خیلی حس قشنگیه بازم تبریک
مامان متین
18 بهمن 90 17:16
فدات بشه خاله با این شیرین حرف زدنت .
سارا-تارا
23 بهمن 90 8:40
آفرین گل پسمل که حرف هم میزنه...
مامان الی
1 اسفند 90 14:31
عزیزم خیلی خوشمزه شدی خاله خیلی هم شبیه سامی من حرف میزنی خلاصه کلی بوس وماچ واسه سهند جوووووون