سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

سهند نادی حق

کلمات به تلفظ سهند مامان

1390/10/30 15:39
نویسنده : مامان سهند
926 بازدید
اشتراک گذاری

سهند گلم هنوز نمی تونه خوب حرف بزنهناراحت

تازه گیها به من می گه ماماتتا یعنی مامان طلا .خجالت نمی دونم از کی یاد گرفتهمتفکر نه من نه بابا امیر هیچکدوم این لفظ و به زبون نیاوردیم ولی هروقت که صدام میکنه قند توی دلم آب میشهقلب بعد هم خودش رو میندازه توی بغلم و میزنه پشت کمرم و میگه عجیج یعنی عزیزم؛ وای که الهی قربونش برمماچ

به بیرون میگه ددقلب

به پارک میگه تاب تابقلب

به چاقو میگه چوقوقلب

به یخ میگه دخ قلببه حرکت فتحه روی دالقلب

به این یکی میگه ای کیقلب

به آب میگه آآقلب

به نون میگه نونوقلب

به ممه میگه می میقلب البته اوایل میگفت (ام)قلب با حرکت فتحه روی الفقلب

به پتو میگه پکیقلب

به بالشت میگه پاکیقلب

به ساعت میگه دو البتهقلب اوایل میگفت ات با حرکت فتحه روی الفقلب

به کلید میگه کیبکیدقلب

به جوجو میگه ژوژو قلب

به گاو میگه قاوقلب

به خروس میگه قوقوقلب

به غذا میگه بَبَقلب به غذا بده میگه بَبَ دِدِقلب

به تاریک میگه تااکید!!!قلب

به لامپ روشن میگه بدقلب یعنی برققلب

به سگ و امثالهم میگه آپوقلب

به نمیشه میگه نشهقلببا حرکت فتحه روی نونقلب

به بالامیگه بالهقلب

به پایین میگه پاشهقلب

به خواب میگه قابقلب

به جیش میگه جیش (خودش شلوار و پوشکش رو در میاره و میدوه توی دستشویی عاشق اینکه توی دستشویی آب بازی کنه) البته چند بار هم مامانم بردش و حسابی جیش کرده ولی من هنوز حوصله این کار رو ندارمافسوس

عاشقتم گل پسرمقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سید ابوالفضل
23 خرداد 90 14:01
سلام عزیزم کل نت رو گشتم داشتم ناامید می شدم تا بالاخره توی قسمت نینی های آنلاین شما رو پیدا کردم شما آدرس رو اشتباه گذاشته بودید. ممنون که به ما سر زدین ولینکمون کردین منو شما رو لینک کردم.
مامان سید ابوالفضل
23 خرداد 90 14:03
قربونت برم که چقدر کلمات رو قشنگ تلفظ می کنی عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززم



ممنونم عزیز دلم
مامان کیارش
23 خرداد 90 19:25
قربونش برم با این حرف زدنش .


ممنون مامان مهربون کیارش جونم