سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سهند نادی حق

پوشک خداحافظظظظظ

1390/10/30 15:26
نویسنده : مامان سهند
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزارتا سلام با مهر و محبت به دوستای خوبمقلب

سلام گل پسرم تاج سرم قندعسلم سهند گلمماچ

 الان دوسال و سه ماه و نوزده روز و شش ساعت از عمر قشنگت میگذره که دارم این مطلب رو برات مینویسم. خیال باطل

از روز پنجشنبه سی ام آذرماه دارم روی از پوشک گرفتنت کار میکنم. روز اول و نیمی از روز دوم خیلی سخت بود، هم برای شما هم برای من، وقتی مشغول بازی کردن بودی کلا یادت میرفت که بهم بگی، اول ده دقیقه به ده دقیقه میبردمت دستشویی و مینشوندمت روی لگنت، به اصطلاح لگن موزیکال برات خریده بودیم که خوشت بیاد و روش بشینی، ولی از اونجایی که شما خیلی تمیز و چندشی هستی خوشت نمیاد که لگن به بدنت بخوره به همین دلیل مثل آدم بزرگها روی دوتا زانوهات میشینی، توالت فرنگی هم دوست نداری. خلاصه کنار دستشویی می نشینی و گلاب به روی جمع جیش مبارک رو بلهههههه...

از جمعه بعدازظهر دیگه خودت کاملا یاد گرفتی و اصلا توی شلوارت جیش نکردی، هر نیم ساعت به نیم ساعت میبرمت دستشویی، تو هم کلی جیش مبذول میفرمایی.

دیشب دیگه واقعا زانوهام درد گرفته بود، به بابا امیر گفتم الان دیگه نوبت شماست سهند روببر دستشویی، اون بنده خدا هم بلند شد که ببرتت، که با جیغ بنفش شما مواجه شدیم که تو نه فگد(فقط) مامان مسی

خلاصه باز هم خودم شال و کلاه کردم و بلند شدم و بردمت دستشویی، دیگه از پوشک خوشت نمیاد، چند روزی هم بود که بدجوری سوخته بودی و مدام برات کالاندولا میزدم.

نفس مامان، امیدوارم این مرحله از زندگیت رو هم به خوبی سپری کنی و مثل از شیر گرفتنت شعور و درکت رو حس کنم که واقعا این احساس رو دارم.

امروز هم که روز شنبه بود بی نهایت همکاری به خرج دادی و اصلا توی شلوارت جیش نکردی و هروقت هم که جیش داشتی میگفتی: مامان جیش کوندم(کردم یعنی دارم) . منم بلافاصله میبردمت دستشویی و شما هم مامان رو خوشحال میکردی.

دیشب بابا امیر کلی خندید، میگفت: نیگا کن جوونی ما چطور داره تموم میشه، یه روز خوشحال بودیم که بچمون اولین جیشش رو کرد که داره زردیش خوب میشه، یه روز کلی خوشحال شدیم که جیش بچمون جامد شده و دیگه غذاخور شده و برای خودش مردی شده، امروز هم کلی خوشحالیم که بچمون یاد گرفته بره دستشویی و مثل آدم بزرگا جیش کنه. خلاصه اینم از خوشگذرونی ما در دوران جوانی ...خندهقهقهه

بگذریم فقط موقع خواب پوشکت میکنم. البته به محضی که بیدار میشی پوشکت رو باز میکنم و میبرمت دستشویی؛

گل پسرم داری برای خودت مرد میشی، یه جور دلهره توی دلم افتاده؛ خدا کنه بتونیم پدر و مادر خوبی برات باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان متین
3 دی 90 21:21
سلام خانمی مبارک باشه قدم جدید ان شالله موفق باشید . متین منم مثل سهند جون بود وقتی می گفتم کس دیگه ببرتش می چسبید به خودم و با هیچ کس نمی رفت ولی الان خیلی خوب شده گاهی حتی دلش می خواد بقیه برن دنبالش و کارش رو انجام بدن.
مامان متین
3 دی 90 21:26
راستی منم به شما به خاطر برنده شدنتون تبریک می گم. و براتون آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی می کنم.
مونا ( مامان النا)
4 دی 90 0:43
آفرین گل پسر خدا به من هم کمک کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
مونا ( مامان النا)
4 دی 90 0:44
آفریننننننننن پسر گلم
مامان آتین
4 دی 90 1:27
سلام عزیزمممممممم واقعا" بهت خسته نباشید میگم من که فکر می کنم اینم یکی از سخت ترین کارای مادراست و همیشه ذهنمو مشغول می کنه... خوشحالم که سهند جونی هم باهات حسابی همکاری می کنه ببوس روی ماهشو
مامان گیسو
4 دی 90 2:41
سلاممممممم معصومه جونم خوبی ؟ قربون این عزیزم برم که دیگه آقا شده فقط می خواد با مامانی بره دستشویی ای خدا اینو کجای دلم بگذارم ببوسش
بهناز خانومی
4 دی 90 10:43
سلام معصومه جان خوشحالم از اینکه این پروسه رو داری با موفقیت میگذرونی معصومه جان من هم به تازگی وبلاگی ساختم که خواستم آدرسش رو به شما بدم تا اگه دوست داشتین تشریف بیارین و ما رو خوشحال کنید این ادرس وبلاگ منه http://behnazzz2012.blogfa.com
مامان علی
4 دی 90 14:27
سلام معصومه جون. خدا سهند جون رو حفظ کنه. مطالب وبت رو خوندم به من هم سر بزنید. لینک شدید. من دوست شیما هستم.منتظرتون هستم.
مامان امیرعلی
4 دی 90 15:24
آفرین سهند.برا خودش مردی شده.کی بشه من امیرو از پوشک و شیر بگیرم.خدا اون روز رو زود برسون
اسماء
4 دی 90 19:38
به سلامتی ایشالا مامان مسی مرحله ی سختیه از پوشک گرفتن. خدا رو شکر که بدون سختی داری پشت سر می ذاری.
یه مرحله دیگه از بچگیشو داره رد می کنه گل پسرمون. خدا کمکش کنه.
ایشالا یه روز هم دوماد شدنش رو بهت تبریک بگیم عزیزم


واقعا سخته مخصوصا اینکه آدم مریض هم باشه و حتی نتونه روی پاهاش بایسته
غزاله
5 دی 90 9:54
عزيزم يه گام ديگه به سمت استقلال برداشتي .معصومه جون بهت تبريك ميگم.هميشه موفق باشين
سمانه مامان پارسا جون
5 دی 90 10:16
تبریک میگم معصومه جان تازه اول پر کاریهاته
مامان کوثری
5 دی 90 17:02
خوب مبارکهههههههههه اینم خودش مرحله مهمیه از زندگی واقعا دلمون به چه چیزهایی خوشه الهی همیشه سالم باشن
مامان امیر علی
6 دی 90 12:02
مبارک باشه وای وای عزیزم داماد بشی ایشاله .
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 دی 90 22:51
آفرین سهند.برا خودش مردی شده.
مامان ماهان
11 دی 90 12:44
آفرین به سهند جون که دیگه مردی شده برای خودش موفق باشی عزیزم