سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سهند نادی حق

عاجزانه ملتمس دعایم

1390/10/9 19:01
نویسنده : مامان سهند
2,518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و عزیزتر از جانم که در وقتهای حساس و خاص دعای کارگشاتون دل آدم رو به زندگی گرم میکنه

امشب از مامان نفس جون شنیدم که یکی از نوگلهای باغ زندگیمون انار خانم نازنین دچار بحران شده

اینطور که معلومه سماور آب جوش روی تنش ریخته و کوچولوی نازنینمون دچار سوختگی شده.

ازتون میخوام برای شفاش دست به دعا بردارید و از خدای مهربون بخواهید که به حرمت سه ساله اهل بیت حضرت رقیه(س) هرچه سریعتر شفا پیدا کنه و دل مادر و پدر غصه دارش شاد بشه.

خدایا همه بچه های گلمون رو در پناه خودت حفظ کن.

پروردگارا سهند، نفس، انار و بقیه کوچولوهای نازنین رو به خودت میسپارم.

اینم عکس انار خانم

 http://www.eshraghesahargahan.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ساوینا
9 دی 90 7:41
شنیدم خیلی ناراحت شدم . ایشائ الله که هر چه زودتر شفا پیدا می کنه. .
سمانه مامان پارسا جون
9 دی 90 12:54
وای خیلی ناراحت شدم
خدا جون خودش کمک کنه.
خانومی انار جون وبلاگ داره؟


بله گلم حتما میزارم
مامان نگار
9 دی 90 20:19
الهی به آبروی حضرت رقیه قسمت میدم که انار جون و بقیه بچه های بیمار هر چه زودتر شفا پیدا کنن. آمین
اسما
10 دی 90 7:09
یا وجیهه عند الله ...... الهی که زود زود خوب بشه
مامان ساينا
10 دی 90 7:46
خيلي ناراحت شدم خدا كنه هر چه زودتر خوب بشه
مهتاب
10 دی 90 9:36
وای چقدر سخت. الهی که زودتر خوب بشه . الهی هیچ بچه ای مریضی و سختی نبینه !
مامان متین
10 دی 90 10:40
از شنیدنش خیلی ناراحت شدم . براش دعا می کنم ان شالله هر چه زودتر خوب بشه . چقدرم شیرین . انار جون نگران نباش زودی خوب می شی
مامان آريا
10 دی 90 16:06
خيلي ناراحت شدم عزيزم اميدوارم خدا شفاش بده
مامان آريا
10 دی 90 16:06
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مامان علی
10 دی 90 18:51
سلام. اره منم تو جریان هستم هر روز حالشو از شیما میپرسم خدا بزرگه. منم دعا کردم و براش حمد شفا خوندم. مرسی از اینکه سر میزنی سهند جون رو ببوس. مواظبش باش
مامان امیرعلی
11 دی 90 0:13
ایشالا خدا هرچه زود تر شفا بده.راسی خاله معصومه دیگه بهمون سر نمیزنیا.راسی لوگومو نذاشتی تو وبلاگت
مامان ماهان
11 دی 90 12:41
الهی که زود زود خووووووووووووب بشه و خیلی ناراحت شدم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
11 دی 90 15:20
الهی بگردم خدا به حق پنج تن این کوچولو رو شفا بده. حالم بدجوری خراب شد.........
مامان نگار
12 دی 90 14:15
الان حالش چطوره خبری دارین تو رو خدا مارو بی خبر نذارین
مامان امیر علی
12 دی 90 14:58
ایشاله نی نی گل ما زودتر بهتر بشوند .خانمی صدها بار تبریک عرض می کنم .امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشین .
مامان کوثری
13 دی 90 10:07
عزیزم خیلی ناراحت شدم چقدر هم معصومانه داره نگاه میکنه حتما براش دعا میکنیم لطفا خبری از وضع حالش برامون بگذار
آیدا
1 بهمن 90 14:07
وای خدا آخه چراااااااااااااااا