سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سهند نادی حق

انار کوچولو به آسمان ها رفت

1390/10/30 16:13
نویسنده : مامان سهند
2,591 بازدید
اشتراک گذاری

گریهگریهگریهگریهگریهگریه

خداحافظ فرشته نازنين و كوچولو.

ما دعات كرديم شفات تو رفتن بود......
انار نازنينمون براي هميشه تركمون كرد...........راحت شد از درد...از رنج...........
خاله سلام منو به فرشته ها برسون....

 

 

از دیشب تنفسش مختل شد و صبح خونریزی ریه راه نفسشو برای همیشه بست.........

این پست خداحافظیه با فرشته ای که 6 بهمن تولدش بود..........کاش بودی خاله تولدتو جشن میگرفتیم...

انار نازنینی که شمع تولدش 2 نشد.....

.

پست دعا برای آرامش و صبر مامان انار و بابای انار:

لطفا هر کی میتونه هر دعایی بلده بخونه..برای اینکه خدا یه کم آرامش بده به مامان و بابایی که صدای گریه و جیغشون از گوشم بیرون نمیره.........

 

برگرفته از وبلاگ http://nafasjooonam.blogfa.com/ نفس جون.گریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هستی
30 دی 90 16:38
طفلی مادرشششششششششششش
مادر سعید
30 دی 90 18:43
خدا به خانواده اش صبر بده سهند نازنینو از طرف من ببوس
مامان ماهان
1 بهمن 90 8:42
خدا بهشون صبر بده
مامان دوقلوها
1 بهمن 90 9:38
سلام عزیزم.
اومده بودم با کلی حرف برای زدن.
دیگه حرفی نموند
خدا صبرشون بده
فکر نکنی پستات رو نخوندم همه رو با گوشی خونده بودم امروز اومدم برات کامنت بذارم که دیگه خشکم زد
خدا به پدر و مادرش صبر بده


آره منم خیلی حالم بدههههه
مامان نگار
1 بهمن 90 18:45
نمیدونم چی بگم خدا به پدر و مادرش صبر بده خیلی حیف شد خیلی
ریحانه
2 بهمن 90 14:03
خواهر من هم مریض بود و فقط 6ماه در این دنیا بود و بعد رفت .رفت برای همیشه ... وااای که چقدر پدر و مادرم بیتابی کردند ...چقدر اشک ریختند ...اون موقع من 8 سال داشتم ...دلم برای آجی کوچولوم تنگ شده خیلی ...بعد از اون هم هر بار مامانم باردار شد همه از بین رفتند ...الان مامانم بار داره تو رو به خدا براش دعا کنید واقعا به دعا های پاک و صادقانتون نیاز داریم ...ممنونم
مامان متین
4 بهمن 90 14:02
از وقتی شنیدم هنوز توی شوکم . خدا به مادر پدرش صبر بده.
هر وقت عکسش رو توی وبلاگا می بینم همینطور اشکام بی اختیار سرازیر میشه.


آره واقعا دردناکه
زينب عشق مامان و بابا
13 بهمن 90 11:57
روزي كه خوندم تو كپ هستم ديگه دستم نميره مطلب و عكس بذارم