سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سهند نادی حق

پیشواز عید

1390/11/30 12:48
نویسنده : مامان سهند
1,919 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه سی ام بهمن ماهه؛ اصلا نمیدونم چطور بهمن تموم شد متفکر کارهای نظافت و خونه تکونی عید شروع شده ولی من هنوز شروع نکردمنیشخند یه مقدار کار دارم که باید خودم انجام بدم، بقیه نظافت هم باید یه روز سهیلا خانوم بیاد و انجام بده

سال جدید سال نهنگه، توی طالع بینی سال نهنگ خوندم که سال فرامونی و نعمتهمژه امیدوارم که اینطور باشهنگران امسال که خیلی سال پر دغدغه و پر مشغله ای بودابرو خدا کنه که سال جدیدمون سال خوبی باشهههههههلبخند 

عاشق لحظه سال تحویلمممممممبغل امسال سومین سال تحویلمونه که سهند با ماست، قلبماچ عید سال 89 برای مسافرت رفتیم بوشهر و شهرهای اطراف مثل عسلویه، کنگان، سیراف، دیر و ... و همچنین چند روزی هم شیراز موندیم که واقعا عالی بود و خیلی خوش گذشت...

نوروز سال 90 هم رفتیم اهواز و آبادان ؛ نمیدونم امسال قسمتتمون چی میخواد بشه. بغل

امیدوارم سال خوبی باشه ؛ برای همه؛ پر از شادی و نشاط و سلامتی و همچنین سال مالی خوبی هم برامون باشهقلب

ان شاءالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نیایش
30 بهمن 90 16:13
ان شا الله که سال جدید سال خوبی باشه برای همه
مامان قند عسل
30 بهمن 90 16:29
امان از این خونه تکونی که فکرشم منو عذاب میده.نمیدونم از کی واز کجا شروع کنم.
زهره مامان نیایش
30 بهمن 90 18:55
سلام مجدد خانمی ممنون عزیزم رمز رو براتون تلگراف کردم
بهناز خانومی
1 اسفند 90 9:53
من خونه تکونیم رو شروع کردم و پدرم در اومده اما چاره ای نیست خوبببب
مامان کوثری
1 اسفند 90 13:25
اینشاالله که هر جا هستین عیدی خوش باشین همیشه درکنار هم باشین راستی از سهند جون هم کمک بگیرین واسه خونه تکونی
سمانه مامان پارسا جون
2 اسفند 90 0:45
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید معصومه جون راستی مگه امسال سال اژدها نبود؟
بهناز خانومی
2 اسفند 90 10:11
سلام آره عزیزم چرا نمیشه بپرسی من کارمند امور مالی اداری یک شرکت آلمانی هستم مرسی که بعد مدتها به من سر زدین.
مامان سهند و پرند
2 اسفند 90 18:17
باز خوبه عزمت رو جزم کردی بای خونه تکونی اما من................. ممنون که پیش ما اومدیدظ
مامان قند عسل
2 اسفند 90 19:23
چه خبر از خونه تکونی؟؟؟؟؟؟
مامان متین
2 اسفند 90 22:51
امیدوارم سال جیدی براتون پربار باشه و کنار سهند خوشگل لحظه های خوشی رو سپری کنید.
عمه لیلا
3 اسفند 90 23:15
سلام زندایی من دلم برای شما سهند و دایی امیر خیلی تنگ شده . امیدوارم که سال خوبی داشته باشید. دوستتان دارم.
مهدی کوچولو
4 اسفند 90 1:16
سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید.اگه براتون زحمتی نیست وبلاگ مهدی کوچولو رو هم به لیست دوستهای سهند جون اضافه کنید
نبات کوچولو
4 اسفند 90 22:25
ان شاالله سالی پر از بهجت داشته باشید
مامان آرتین
7 اسفند 90 9:57
امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مامان امیر علی
9 اسفند 90 14:37
خسته نباشی خواهر جون با پستهای جدید و یه زحمت براتون در خدمتتون هستیم می شه بیاین به و بلاگ امیر علی ممنونیم
مامان امیر علی
10 اسفند 90 16:21
ممنون عزیزم که اومدی و رای دادی راستی پستهای جشن فینال هم بود دیدید ؟؟؟؟ به هر حال سال خوبی رو داشته باشید .سهند جون رو ببوس .
كاكل زري يا نازپري
10 اسفند 90 21:33
عزيزم بهترين ها رو برات و پسر گلت ارزو مي كنم
مامان ماهان
17 اسفند 90 9:28
بهترینها رو در سال جدید برات آرزومندم