سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه سن داره

سهند نادی حق

اوضاع زهره جون خیلی بهتره

1391/1/27 7:51
نویسنده : مامان سهند
1,765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

این چند وقته اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم، شب که میشه؛ میرم توی تختم که بخوابم، خدا خدا میکنم که صبح نشه، اصلا دوست ندارم بیدار بشم. حس و حالم خوب نیست. خدا برای کسی نیاره.

دیشب خبر خوبی بهم رسید. زهره عزیزم حالش خیلی بهتره؛ هوشیاریش اومده روی 13 و منتقلش کردن به بخش. یعنی از ICU به بخش منتقل شده. دکترش گفته اگر هوشیاریش بیاد روی 15 مرخصش میکنیم. البته هنوز دست و پاهاش توی گچه؛ ولی خدا رو شکر که هوشیاریش رو به دست آورد.

از همتون ممنونم بابت محبتهای بی دریغتون.

خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم از اینکه دعاهامون رو شنید و بهش پاسخ داد.

خدای عزیزم روح فهیمه عزیزم رو هم مورد مغفرتت قرار بده.

برای شادی روح فهیمه جانم سه تا صلوات بفرستید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سانای
27 فروردین 91 8:16
شکر خدا .توکلتون به خدا باشه. روح فهیمه شاد
سحر مامان آراد
27 فروردین 91 12:44
خدایا شکرت خیلی خوشحال شدم امیدوارم زهره جون هرچه زودتر سلامتی کاملش رو بدست بیاره خدا رحمت کنه فهیمه عزیز را
مهدی کوچولو
27 فروردین 91 14:02
خوشحال شدم.روح همه عزیزاتون شاد.زنده هاتون رو دریابید که بیشتر از همیشه به شما احتیاج دارن
باران پاییزی
27 فروردین 91 15:36
خدا رو صد هزار مرتبه شکرررررررررررررر
مامان نیایش
27 فروردین 91 22:44
خدا رو شکر عزیزم که حاش خوب شده ان شا الله که خطر رفع شده خیلی دعا کردم برای دلت که دیگه غم نبینه ان شا الله که روح فهمیمه جان هم غذق آرامش و رحمت باشه و خدا همه بیمار ها رو شفای عاجل بده
آذر(مامان کیارش)
28 فروردین 91 11:38
سلام .خداروشکر
مسافران آسمانی
28 فروردین 91 18:21
الهی که به حق بزرگی و جبروتش شفای کامل عنایت کنه...
مامان ماهان
29 فروردین 91 16:28
خدا رو شکررررررررررررررررررررررررررر
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 11:34
خدا رو شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم
علی
7 اردیبهشت 91 16:39
سلام.منم خوشحال شدم. وبتون خیلی خوشگله. خدا پسرتون رو براتون نیگه داره.وب منم ببینین و اگه خوشتون اومد آشنای وبی میشیم با هم. بای