سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه سن داره

سهند نادی حق

با دعای دوستان زهره جون شفا یافت

1391/1/23 14:17
نویسنده : مامان سهند
1,900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم، سلام دوستای خوبم، سلام به همتون که همدم روزهای سخت زندگیم هستید

دیشب ساعت 11:45 دقیقه شب مامانم زنگ زد، البته قبلش هم چندباری تماس گرفته بود، ولی ما خونه نبودیم و برای خرید رفته بودیم هایپراستار، به محضی که رسیدیم مامانم تماس گرفت. گفت یه خبر خوش

من که دلم ریخت؛ با عجله پرسیدم چی شده؟ گفت زهره چشماشو باز کرده، وای خدای من نمیدونید چه حالی شدممممممممممم

گفتم الهی شکرررررررررررر!!!!!!! کی گفت؟ مامان گفت: الان با اسماعیل صحبت کردم.

دکتر گفته: به معجزه اعتقاد داری؟ اسماعیل گفته: اره. دکتر گفته: معجزه شده. در طول عمل دوبار جونش رو از دست داده و مرده. ما با شوک برشگردوندیم و دوباره عمل رو از سر گرفتیم.

گفتم: الان توی چه وضعیتیه؟ مامان گفت: اسماعیل گفته: چشماشو باز کرده. لباشو تکون میده. دستهاشو تکون میده. ولی هنوز به طور کامل نمیشناسه، ضریب هوشیش از روی 5 اومده 12.  گفتم باز هم الهی شکر خدا لطفش شامل حالمون شد.

سریع از مامان خداحافظی کردم و به اسماعیل زنگ زدم. گفتم اسماعیل جان چی شد؟ حال زهره خوبه؟ با خنده گفت: معصومه جون آره. به خدا معجزه شد. دعاهاتون جواب داد. بغض گلوم رو گرفته بود. همه چیزهایی رو که مامان برام تعریف کرده بود، کاملترش رو بهم گفت. با یه ذوق خاصی.

خداوندا شفای کامل به زهره عزیزمون بدهههههههههههههههههه

خدایا ممنونتممممممممم. میدونم که هیچ وقت تنهام نمیزاری. میدونم که همیشه نگاه پر از لطفت بهم هست. خدایا ممنونم از این فرصتی که بهم دادی که صدات کنم. ممنونم از وجود دوستای مهربونی که با گریه ام گریه کردن و با خنده ام میخندن. ممنونم از وجود کسایی که توی قلبم هستن و نمیتونم اسمشون رو به زبون بیارم، که همیشه باهام بودن و هستن. 

خدایا یه تشکر خاص دیگه ازت دارم به خاطر وجود همسر مهربونم که همیشه همراه و مونس قلب تنهامه، اونی که اگر نبود من بیچاره بودم. امیر عزیزم که در سختی های زندگی شونه های مردونش تکیه گاهمه، تکیه گاه خستگی هام. وقتی از همه کس و همه چیز ناامید میشم اونه که منو به خودش نزدیکتر میکنه و خستگی رو از روی قلبم بر میداره. یه آرامش عمیق. خدایا وجودش رو در پناه خودت حفظ کن و سایه قشنگش رو از روی سر من و پسر نازنینم بر ندار که به وجودش نیاز دارممممممممممممم.

خدایا به خاطر همه چیز ممنونتم.

خدایا روح قشنگ فهمیه عزیزم رو در ملکوتت به آرامش برسون. پروردگارا ای حامی قلبهای شکسته، این عزیز دلم رو هم که ازم گرفتی به روح حضرت زهرا قسمت میدم در پناه پنج تن آل عبا مورد لطف و مغفرتت قرار بده. به قلب مهربونش نگاه کن که هیچ وقت بد کسی رو نمیخواست، با همه مهربون بود و به همه لطف میکرد، نگاه نمیکرد که کی هست و چی هست و برای چی پیشش اومده، هر کاری از دستش بر میومد برای همه میکرد بدون هیچ توقع و درخواستی. خدایا بهش کمک کن، ای مهربونترین مهربونها. ای کسی که از پدر و مادر بهم نزدیکتری. ای رحیم ای رحمان. ای مهربون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

بهناز خانومی
23 فروردین 91 14:44
وای خدااااااااااااااا چی شدهههههه
باورت نمیشه معصومه جونم تا وبلاگت باز شد این اولین جمله ای بود که بدون غلبه بهش گفتم وای خدا مگه میشه
خیلی خوشحال شدم عریرم
خیلی خوشحال
خدایا شکرتتتتتتتتت
واقعا خدا رو شکر
معصومه جان تو رو خدا تند به تند خبرش رو به ما بده عزیزم



میدونم گلم میدونم که همتون مهربون ترین موجودات روی زمین هستید، خیلی خوشحالم بابت داشتن شما دوستای خوببببببببب
مامان کوثری
23 فروردین 91 14:50
خدا رو شکر واقعا خوشحال شدم همین خودش مرحمی هست بر زخم های بقیه خدا یه جوری دل شکته تون رو راه به دست میبه خدا رو هزار مرتبه شکر ما رو هم خوشحال کردی انشاالله بهبودی کامل
راستش با ترس اومدم وبلاکت میترسیدم باز خبر بدی بدی اما .......خدا رو شکرت


مرسی عزیز دلم میدونم که شماهم مثل من از این بابت نگران و غمگینید، امیدارم همیشه صحیح وسالم باشید، باز هم تا شفای کاملش براش دعا کنید
مامان سانای
23 فروردین 91 15:03
نمی دونی چقد خوشحال معصومه جون . خدا شفای کاملش را بده .
الان خانواده اش وهمسرش چقد خوشحالن .خدایا دوباره داغ توی دلشون نزار رحم کن .
باز منتظر خبرهای خوش از زهره جون هستیم


آره گلم باز هم مثل همیشه محتاج دعای خیرتون هستم، دعا کنید شفای کاملش رو خدا بهش بده.
ترنم
23 فروردین 91 15:09
معصومه جونم خدا را هزار مرتبه شکر که خدا زهره عزیزو به دنیا برگردوند بزرگی خدا بی اندازست ایشالله هر چه زودتر بیایی و از سلامتی کامل زهره جون بگی آمین


ممنونم دوست عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 فروردین 91 15:36
سلام معصومه جون.خدا رو شکر که زهره بهتره.از خدا میخوام کگه هرچه زودتر شفای کامل رو به زهره جون عنایت کنه.آمین.
سارا(مامان شهیار)
23 فروردین 91 16:33
سلام معصومه جان...خیلی خوشحال شدم و از خوشحالی بی اختیار اشکم میاد...خدا رو صد هزار مرتبه شکر.خیلی خوشحالم.


ممنونم عزیزم، بابت همه لطفهاتون ممنونم
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 16:50
وای خدا جون شکرت.خیلی خوشحال شدم.خدا ایشالا شفای کامل بده


میدونم که خوشحال شدید، خدا دوستای من رو در پناه خودت حفظ کن و به همه آرزوهاشون برسون. عزیزم برای شفای کاملش دعا کنید
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 فروردین 91 18:52
سلااااااااااااام من تازه به وبلاگ شما اومدم و تقریبا همه مطالبشو خوندم از خوشحالیت خوشحالم و امیدوارم خدا همه مریضها رو شفا بده و دل خانواده هاشونو شاد کنه . منم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو با نام نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کنم مرسی
مهسا-مامی بردیا
23 فروردین 91 21:35
خدارو شکر عزیزم...به امید بهبودی کامل ... ما هم براش دعا میکنیم...
مامان گیسو
23 فروردین 91 23:49
سلام دوست گلم خوبی ؟ سال نو مبارک خیلی خوشحال شدم همیشه خوش خبر باشی
مامان علی
24 فروردین 91 16:06
خدا رو شکر.خیلی خوشحال شدم. انشالله خوبه خوب شه.
آذر(مامان كيارش)
24 فروردین 91 17:43
سلام عزيزم خداروشكر .....فقط مي تونم از خداي مهربون ممنون باشم كه زهره رو به شما برگردوند....
مامان نگار
24 فروردین 91 21:24
خوشحالم خیلی به امید شفای کامل زهره عزیز
مامان قند عسل
25 فروردین 91 0:02
خیلی خوشحال شدم که حال زهره عزیز رو به بهبوده.. الان اومده بودم حال زهره رو ازت بپرسم که دیدم پست گذاشتی و کلی خوشحال شدم.. خدایا شفای کامل به زهره عزیز عنایت فــــــــــرمــــا
مهسا-مامی بردیا
25 فروردین 91 21:50
عزیزم خیلی خوشحال شدم ... خدایا همه مریضا به خصوص زهره جون روشفا بده...
مامان مهدی کوچولو
25 فروردین 91 22:19
سلام تو این مدت پست هاتون رو میخوندم ولی راستش دل و دماغ نوشتن نداشتم.غم از دست دادن فهیمه جان یه داغ قدیمی رو برام زنده کرد هر چند که زنده بود ولی بدجوری تازه شد.خیلی خیلی خوشحال شدم برای زهره جان.برای زهره سلامتی و برای فهیمه جان مغفرت و برای شما از خدا صبر میخوام
مامان ساينا
26 فروردین 91 7:40
خدا رو شكر خيلي خوشحالم كردي اميدوارم هرچه زودتر حالش خوب خوب بشه
آنی(وفا)
26 فروردین 91 18:53
خیلی خیلی خوشحالم کردی دوست عزیزم,خدا رو شکر انشااله زودتر خبر بهبودی کاملشو بهمون بدی
نسترن
26 فروردین 91 21:06
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت صدهزار بار شکرت
سیدمهدی
26 فروردین 91 21:36
ما که براتون کامنت میذاریم جوابمون رو نمیدی ولی از جدم میخوام که خودش جواب دعاهات رو بده و زودی خبر بهبودی کامل کامل رو تو وبت بذاری
عمه ی امیرحسین
26 فروردین 91 22:20
سلام . همینطور با اشک دارم مینویسم . نمیدونستم اینجا چه خبره . خیلی خیلی متاسفم و براتون آرزوی صبر دارم . داغ جوون و عزیز خیلی سخته . روحش شاد . از اینکه عروش خالتون شفا پیدا کرد خیلی خوشحال شدم ایشالا که همیشه در کنار همسرشون سلامت باشن . سهد جونم رو از طرف من ببوسید
سارا-تارا
27 فروردین 91 7:45
خدا رو شکر... خیلی خوشحال شدم. ایشاا.. زهره جون زودی خوب خوب بشه و دل همگی شما شاد.
مسافران آسمانی
28 فروردین 91 18:19
سلام عزیزم... من یه مدتی نبودم ، ببخش که دیر پیام میدم... خدا رو هزار مرتبه شکر که زهره جون خوب شده...باور کن بی اندازه خوشحالم...زود به مامانم اطلاع دادم آخه گفته بودم سر نماز دعاش کنه...انشاالله بهبودیه کاملش و سلامت دوبارش...خدا خیلی مهربونه نمیخواست که دوباره غصه دار یه عزیز دیگه بشید برای همین معجزه کرد...خدایا شکررررررررررررررررررررررت آرزو میکنم دیگه هیچوقت داغ عزیز نبینی معصومه جون...هیچوقت هیچوقت گلم... سهند جون رو ببوس و خدا آقای همسر رو هم برات نگه داره...
مامان ماهان
29 فروردین 91 16:27
واااااااااااااااااای خدا رو صد هزار بار شکر که حال زهره جون بهتر شده الهی خبر بهبودی کاملش رو هم بهمون بدی
مامان نیروانا
2 اردیبهشت 91 22:43
خدا رو شکرمعصومه جون، نرسیدم زودتر بیام سراغت ولی باور کن همه ش بیادتون بودم. امیدوارم نوعروستون هر چه زودتر خوب خوب بشه و با تولد دوباره ش دل داغدار خونواده ی خاله رو تسکین بده. الهی همیشه به یاد خدا آروم بگیرین. براتون آرزوی روزای شاد دارم. ببوس سهند جان رو و مواظبش باش
مامان نیروانا
2 اردیبهشت 91 22:50
جدا اونایی که هستند رو باید قدر دونست. خدا روح جوان فهیمه ی عزیز رو هم شاد بداره. برات خوشحالم معصومه جون.
مامان متین
3 اردیبهشت 91 15:34
واییییییییییییییییی چه عالی خیلی خیلی خیلی زیاد خوشحال شدم . خدایا شکرت که به دعاهامون جواب دادی .صدهزار بار شکرت.عزیزم خیلی براتون خوشحالم .انشالله که به همین زودیا از بیمارستان مرخص میشه و زندگی قشنگی رو کنارتون شروع میکنه.