سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

سهند نادی حق

مادرم روزت مبارک

1391/2/23 19:31
نویسنده : مامان سهند
2,374 بازدید
اشتراک گذاری

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ ات ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

اول از همه این روز قشنگ و نورانی رو به مادر مهربون و خوبم که همه وجودم از وجود نازنینش شکل گرفته تبریک میگم و امیدوارم سایه پر مهرش همیشه و همیشه بر سرم باشه؛ مادری که معلم صبر و استقامتم بوده و هست.

مادرم روزت مبارککککککککککککککککککککککک 

بعد هم به همه دوستای گلم که مادرانی نمونه اند تبریک میگم که در حقم لطف داشتند و دارند. امیدوارم نوگلهاشون همیشه قدردان زحمات بی دریغشون باشن.

دیروز از سهند پرسیدم مامانی میخوای روز مادر برام چی بخری؟؟؟ با یه ناز دخترونه گفت: اِاِاِ یدونه کِک(کیک) با یه جعبه آبیوه(آبمیوه) الهی مامان قربون صداقتت و قلب مهربونت بشههههههههه عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:19
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
کوثر آبجی کیمیا
23 اردیبهشت 91 23:32
سلام خاله جووووونم روزتون مبارک مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی من ، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به ارامی سیرابم کند ، گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد....
مامان
23 اردیبهشت 91 23:57
سلام گلی روزت مبارک خوبی
آنی(وفا)
24 اردیبهشت 91 6:37
عزیزم روزت مبارک, همیشه سلامت و پایدار باشی
مهىيه
24 اردیبهشت 91 9:05
ruzetun mobarakkkkkkkkkkkk buuuuus
بهناز خانومی
24 اردیبهشت 91 9:42
سلام مادر نمونه
روزت مبارککککککککککک
معصومه جان من فکر میکنم سهند کیک و یه جعبه آبمیوه رو واسه خودش میخواسته نه واسه شما زیاد خوشحال نشوووووووو


حتما همینطوره بهناز جون
سارا-تارا
24 اردیبهشت 91 10:11
خصوصی داری
نسترن
24 اردیبهشت 91 18:59
روز شما مبااااارککککککک
مهسا-مامی بردیا
24 اردیبهشت 91 22:43
عزیزم همیشه شاد وسلامت باشی...روزت مبارک...
مامان متین
30 اردیبهشت 91 14:23
واقعا هدیه ای بهتر از این توی دنیا نیست.
سارا-تارا
16 خرداد 91 7:58
نیستیدها.... خیلی وقته میام و بهتون سر میزنم ولی خبری ازتون نیست.
باران قلنبه
23 آذر 91 0:20
خصوصی داری