سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

سهند نادی حق

عکسهای جدید از نفس مامانی

1391/2/25 12:54
نویسنده : مامان سهند
2,608 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام به همه دوستای گلم که محبتهای بی دریغشون همیشه شامل حالم بوده و هست.شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز میخوام چندتا از گل پسر مامانی عکس بزارم تا ببینید و حال کنیددددددددددد115.gif

چند روز پیش چندتا مهمون اومده بودن خونه مامان شیرین اینا، اونا سه تا دختر داشتن، اینقدر به سهند گفته بودیم مهمون میخواد بیاد، وقتی اونا اومده بودن بهشون میگفت مهمونا مهمونا شما اومدید خونه مامان شیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثل آدم بزرگها روی مبل نشسته بود و باهاشون حرف میزد، اونا هم که معلوم بود دارن لذت میبرن از هم صحبتی با سهند مدام به حرف میکشوندنش؛ سهند میگفت بابام رفته کارکونه(کارخونه) فیلتراک(لیفتراک) خراب شده، رفته دوسه کنه(درستش کنه).div056.gif

قبل از اومدن مهمونا چندتایی ازش عکس گرفتم که براتون میزارم.

فدات بشم نفس مامان

همه وجودمی

نفس ترین عسل

چند روز پیش رفته بودم پیش استادم، خیلی دوست داشتم آقای دکتر سهند رو ببینه،  شکلکهای جالب و متنوع آروینبه همین دلیل به امیر گفتم که باهام بیاد، اونم سهند رو برداشت و رفتیم. به محضی که سهند وارد شد اومد جلو و دست داد و سلام کرد، حسابی کیف کردممممممممم

انگار یه کارخونه قند توی دلم آب کردن؛ آقای دکتر هم بوسیدش و مدام میگفت ماشاالله هزار ماشاالله ؛ آفرین به این گل پسررررررررررررررررر. داشتم ذوق مرگ میشدممممممم.

بعد هم مودب و آروم رفت و روی مبل نشست و فقط نگاه میکرد.  شکلکهای جالب و متنوع آروین

داشتم نماز میخوندم اومده بهم میگه مامان بلند شو من میخوام نماژ(نماز) بخونم، بعد هم با جدیت شروع کرده به نماز خوندن و دعا کردن؛ انگار نه انگار که من کنارش هستم و دارم نگاهش میکنم.

سهند در حال نماز خوندن

همه زندگیمی

مامانی عزیزم میخواست خاله اینا رو از عزا دربیاره به همین دلیل با مامان و سهند رفتیم پاساژ بوستان پونک برای خرید، تصمیم گرفتیم سهند رو بزاریم داخل محوطه بازی بچه ها تا بازی کنه، برای یک ساعت بازی 3000 تومان میگرفتن. خانومه گفت اینجا مربی دارن شما میتونید برید و به کارتون برسید، از اونجایی که من همیشه دلواپسم دلم نیومد که ولش کنم؛ جالب اینجاست مامانم از خودم بدتره، دو سه باری دیدم که داره خوب بازی میکنه به مامان گفتم میخوای بریم خریدمون رو انجام بدیدم، مامان گفت نهههههههههه بچه ام تنها میمونه میترسم بچه ها بزننش؛ اینجوری بود که تمام یک ساعت رو موندیم و به تماشای آقا سهند گذروندیم و بعد هم خسته و هلاک برای سهند اسباب بازی خریدم و رفتیم سراغ خریدمون. تا ساعت 9 شب توی بوستان بودیم.

سهند گلم در بوستان

سهند مشغول بازی

خیلی دوستش دارم هرچی بزرگ تر میشه دلبر تر میشه، حرفهایی میزنه که آدم وا میمونه. دیشب امیر و مامانش اینا داشتن سر یه موضوعی حرف میزدن. سهند هم دقیقا داشت حرف زدن امیر رو تقلید میکرد، عین اون دستش رو بالا و پایین میکرد و بعد میگفت ساکت باشید میخوام توژیح(توضیح) بدم. بعد که همه ساکت میشدم یه لبخند نازی میزد و شروع میکرد به حرف زدن. توی حرفهاش یه دفعه گفت میپیچی شمت راشت(سمت راست) بعد میری. که امیر از سمت راست گفتنش ذوق زده شد و دوید بغلش کرد و حسابی بوسش کرد.

با بچه های بزرگتر از سن خودش خیلی بهتر بازی میکنه. مخصوصا با دخترها که آرومترن. باعث میشه سهند هم آروم بازی کنه.

سهند لینچان شده

با هر کسی که برخورد پیدا میکنه حس میکنم همه خوششون میاد ازش، بعضی ها با ذوق به زبون میارن که آدم حس میکنه از محبتشونه بعضی هم به زبون نمیارن که معلومه از حسادتشونه. خلاصه نفسی شده برای خودش این گل پسرمممممممممم.

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (88)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
25 اردیبهشت 91 13:09
ماشاالله خدا حفظش کنه این جیگر رو
آنی(وفا)
25 اردیبهشت 91 19:13
من عاشق این گل پسرتم میماچمش
مامان ساينا
26 اردیبهشت 91 8:36
ماشا... خدا حفظش كنه چقدر خوبه كه آبروتونه مي خره و پسر مودب و خوبيه دختر من اوايل خوب بود ولي تازگيها سلام نمي كنه خيلي حرص مي خورم
مامان محمدرضا
26 اردیبهشت 91 8:57
سلام چه عکسای قشنگی و چه پسر ملوسی میبوسمت عزیز دلم . آپم
بهناز خانومی
26 اردیبهشت 91 9:35
وای وایییییییییییییییی چه گل پسریه اینننننن معصومه جون هزار ماشالله بزرگ شده هااااا دیگه باید واسش آستین بالا بزنید. عکساش خیلی خوشلند عکس اولش و خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممم.
مامان سانای
26 اردیبهشت 91 14:04
زنده باشی گل پسر
مامان امیر علی
26 اردیبهشت 91 16:14
وای خدای من چقدر معصومانه دعا می کنی خاله جون به فدات عکسعات خیلی ناز و با احساس بودند کلی حال کردم بوس عزیزم
نسترن
26 اردیبهشت 91 21:57
واااای خدا من آخر این پسر نازو میخورمش!!!
مامان نگار
26 اردیبهشت 91 23:56
ماشاالله برای خودش مردی شده خدا حفظش کنه
fahime
27 اردیبهشت 91 9:57
فدات شم
خدا حفظش کنه این جیگر رو


سلام عزیزم پروژه توپتون عالی بود خیلی زیبا بود. ما هم شما رو دوست داریم ولی متاسفانه هر کاری کردم نتونستم توی وبلاگتون براتون کامنت بزارم
مرضیه
27 اردیبهشت 91 15:28
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 21:49
ای جان خیلی قشنگ بود عکساش ما هم آپیم عزیزم
مامان نسترن
28 اردیبهشت 91 10:09
ماشالاه . چه ژستای قشنگی گرفتی عزیزم
fahime
28 اردیبهشت 91 14:36
سمانه مامان پارسا جون
28 اردیبهشت 91 17:40
قربونت برم گل پسر نمازت فبول باشه عزیزم
ثمین
29 اردیبهشت 91 23:58
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
سارا-تارا
30 اردیبهشت 91 8:23
ماشاا.. به گل پسر...
مامان متین
30 اردیبهشت 91 14:22
واقعا نفسی .با این ژستای خوشملت
مهدی کوچولو
1 خرداد 91 2:26
حسابی برای مامانش ترکونده گل پسر حتما اقای دکتر تا حالا پسر به این خوبی ندیده بوده به به دست مامانش درد نکنه
آذر
1 خرداد 91 23:50
خدانگهدارش باشه
بهناز خانومی
2 خرداد 91 11:11
آپم عصیصممم بازم از سهند ناناسی واسمون عکس بزار ببینمش میخورمش این توپول کوچمولورو
مامان نیایش
3 خرداد 91 22:05
سلام خانمی خیلی ناز شده عکساش مثل خودش الهی همیشه سالم باشه و شاد مخصوصا اون عکسی که داره نماز می خونه پسر گل التماس دعا
مامان شهیار
4 خرداد 91 18:08
الهی ....کلی کیف کردم با پستتون...ببوسید سهند جون رو.ماشاا... خیلی ماهه خدا کنه پسر منم آبرومو بخره به قول دوستمون
سمیه : مامان مسیح مقدس
5 خرداد 91 16:06
سلام خانومی...خوبی عزیزم..؟ عزیز خاله چطوره خوبه ؟ خوش میگذره ؟ عزیزم خیلی خیلی شرمنده ی محبتاتم و منو ببخش از اینکه اینقده دیر بهت سر میزنم...باور کن همین وقتی رو هم که میام برای مسیح آپ میکنم به زور جور میشه...به خاطر ساعت بد کاری من اصلا نمی تونم از خجالت دوست گلی مثل شما در بیام... امیدوارم درکم کنی و ازم نرنجی... دوستتون داریم.... سهند نازمونو ببوس
مامان قندعسل
6 خرداد 91 16:05
وای خدای من..چه عکسای خوشگلی... دیگه به ما سر نمیزنی خانومی... ای به قربون توضیح دادن این خوشمزه ها برم من..که همیشه میخوان همه چی رو توضیح بدن.
مامان کوثری
8 خرداد 91 9:34
سلام خوبین چه عکس های قشنگی ای ول پسر ناز مهمان نواز واسه ما هم دعا کن وقتی نماز میخونی دیگه نمیای پیشمون عزیزم
مامان
8 خرداد 91 20:01
هزار ماشالله هر روز داره بزرگترو اقا تر میشههههه به ما سر بزن خانومی
زينب عشق مامان و بابا
9 خرداد 91 12:34
سلام سلام خوبيد ؟كجاييد زينب گل ما 17 ماهه شد هزار هزار ماشاالله حسابي آقا شده گل پسرتون
عمه ی امیرحسین
10 خرداد 91 1:24
قربون شکل ماهش .
سارا-تارا
10 خرداد 91 17:40
مامان گل جواب آزمایشم 10 روز دیگه است تو رو خدا برام دعا کن...
كاكل زري يا ناز پري
12 خرداد 91 20:27
آخي سهند جان چه بزرگ شده خدا برات نگه داره چه كم پيدا شدي معصومه جان؟؟اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشي
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 خرداد 91 19:32
وااااااای اون ژستاش منو کشته...فداششششش شمممممم
مامان نگار
17 خرداد 91 0:17
کجایی خانمی کم پیدایی؟
انشاالله که سالم و سلامت باشین


سلام عزیزم وب شما هم باز نمیشه لطفا آدرس وبتون رو برام بزارید
مونا ( مامان النا)
18 خرداد 91 19:11
سلام سهند خاله چه آقا شدی واسه خودت هزار ماشالله روی ماهت رو میبوسم
آنی(وفا)
20 خرداد 91 2:04
معصومه جون سلام , خوبی عزیزم؟
همیشه بهت سر میزنم ولی نیستی,کجایی؟کم پیدا شدی, دلم واست تنگ شده.
امیدوارم هر کجا که هستی شاد باشی


آنی جون سلام عزیزم نمیدونم چرا وبت باز نمیشه اگر میشه خصوصی برام آدرس وبت رو بزار
مامان نيروانا
20 خرداد 91 11:52
خدا حفظش كنه دلبر قند عسلت رو معصومه جون،‌ ببين بزرگ بشه چه دلي ببره نخ سوزن از دخترا حسابي ببوسش و مواظبش باش. دوِت داريم. دوسِش داريم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 23:10
خوبی معصومه جون؟سهند خوبه؟ چه خبرا؟خوشین ایشالا؟
بهناز خانومی
21 خرداد 91 10:08
معصومه کجایی نگرانت شدم؟
سارا-تارا
21 خرداد 91 11:33
سلام . جدید نشدید ها ؟ ما هم باز با همان عکسهای تکراری گل پسر کیف کردیم
مامان آريا
23 خرداد 91 11:00
از ديدن عكسات حسابي كيف كردم عزيزم قربونه نماز خوندنت
مامان آريا
23 خرداد 91 11:00
براي برنده شدن آريا نيازمند ساپورت شما دوستاي گل هستيم تا آريا بتونه راي بياره پس مثله هميشه مارو تنها نذارين و كمك كنين تا شايد اينبار آريا برنده بشه و حد نصاب راي رو بياره اونايي كه آريا رو دوست دارن همين الان موبايلاشون و بردارن كد 1085 را به شماره 20001124 پيامك بزنن زياد وقت نداريم فقط فقط براي ياري آريا يك هفته مهلت باقيست پيشاپيش از همكاريتون خيلي خيلي خيلي ممنونيم
الهام مامان لنا
23 خرداد 91 12:42
چطوری مرد همه فن حریف
کوثر آبجی کیمیا
23 خرداد 91 13:44
سلام خاله جووووووووووون عکسا خیلی خوب بودن قربون نماژ خوندنت برم داداچی
مژگان
23 خرداد 91 18:15
من شرمنده فقط خواستم سکوت نکنم .فهمیدن یا نفهمیدن باخودته گفتم شاید نخوای با یه همچین ادمی در رابطه باشی وگرنه خود می دانی http://ninijon.persianblog.ir/post/2701/
مامان نگار
23 خرداد 91 19:25

23 خرداد 91 22:10
زهره جون چطوره؟
مرضیه
25 خرداد 91 12:38
رها (دست نوشته های اتفاقی برای سهندجاهدی
29 خرداد 91 17:55
سـ ـهـ ـلامــ خـ ـوفـ ـی؟ چ وب خـ ـوشـ ـملـ ـی! بـ مـن هـ ـم سـ ـر بـ ـزن!!! مـ ـنتظــ ــرم گــ ــلــ ــم بـــ ــوس __________________ معنی اسم سهندم میشه به من بگید؟
sahar
30 خرداد 91 13:08
سلام مامان سنهد پسر نازتو از طرف ما ماچ کن خیلی وقته نیستید!!!! انشاله سلامت باشید
fahime
31 خرداد 91 5:05
معصومه جون سلام کجایی؟جیگر من چطوره؟
آرین و مامانی
31 خرداد 91 19:26
سلام خوبین شما؟ به به چه عکسهای قشنگی من که عاشق عکس اولش شدم ای جانم قربون گل پسر اقا و مودب... ماشالله خدا حفظش کنه
مامان نیایش
4 تیر 91 10:30
سلام خانمی خوبی کم پیدایی همه چی رو به راهه سهند جون خوبه
مامان آراد(خاطره)
4 تیر 91 17:07
عزیزم...چه نانازی شما...میبوسمت.. دوست داشتی به ما هم سر بزن...
iهادیم
4 تیر 91 17:26
منتظر نظرات خوبتون هستم.....
سمیه
6 تیر 91 0:24
اوخیییی چقدر نازه
مامان علی
7 تیر 91 22:58
سلام معصومه عزیز سهند گلم خوبه؟ چه اهنگ قشنگی از زهره جون چه خبر؟ بهتر شده؟
غزاله
11 تیر 91 10:07
عزيزم هر جا هستين زير سايه خداي بزرگ خوب و خوش وسلامت باشين
مامان ماهان
12 تیر 91 16:32
ای جوووووووووووووونم چقدر بزرگ شدی 100000000ماشاالله چه عکسهای نازززززززززززززززززززی میبوسمت سهند جونم
مامان زهره
13 تیر 91 11:19
ممنون مي شم اگه به محمد سپهر را ي بدين آخه توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان نیایش
14 تیر 91 12:23
سلام عیدتون مبارک
مامان قندعسل
17 تیر 91 1:24
کجایی خانومی؟کم پیدایی...دیگه پست جدید هم نمیذاری.. دلمون واستون تنگ شده..
مامان نسترن
20 تیر 91 18:47
ماشالاه گل پسر. مراقب همه لحظه های زندگیت باش
مامان نگار
23 تیر 91 18:54
کجایی نگران شدم


سلام عزیزم لطفا آدرستون رو برام بزارید تا با وب جدید در خدمتتون باشیم متاسفانه وبلاگتون باز نمیشه
مامان نگار
25 تیر 91 10:41
www.negar1382.niniweblog.com
مونا (مامان النا)
25 تیر 91 18:45
کجایین پس؟ پست جدید چی شد؟ منتظریم
مامان ماهان
26 تیر 91 16:05
سلام خانمی خوبی...... خوشی...... سلامتی ....... سهند جونو ببوس
سمانه
31 تیر 91 11:25
سلام عزيزم وبلاگ قشنگي داره كوچولوي نازتون خدا حفظش كنه عكساي اروپاتون هم ديدم خيلي زيبا بود انشالله هميشه به تفريح وشادي باشيد
مامان متین
13 مرداد 91 11:17
گل پسر بس که مهربونه توی دل همه جا داره. ببخشید سلام. خوبی خانمی .ماشالله سهند جونی هر روز داره شیرین تر وناز تر می شه خدا حفظش کنه. عزیزم کجایی پس؟
مسافران آسمانی
16 مرداد 91 15:00
سلام مامان سهند جون کجایی خانمی ، خیلی وقته که آپ نکردی عزیزم نمیخوای پست جدید بذاری؟
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 14:42
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان رادمان کوچولو
22 مرداد 91 13:04
سلام مامن سهند.ماشااله به گل پسرت.عین مرد کوچولو ها میمونه.خدا حفظش کنه.منم بچم پسره.ا سالشه. دوس دارم هر چه زودتر بزرگ بشه تا مثل پسر شما شیرین کاری کنه.قربون نماز خوندن سهند جون
مامان سهند جون به وبلاگ رادمان هم سر بزنین.رادمان جون یک ساله شده.منتظر نظرات قشنگتون هستم.من سهند جون رو به دوستان رادمان اضافه کردم .خوشحال میشم شما هم این کار رو بکنین.


سلام عزیزم متاسفانه باز نشد وبلاگتون اگر میشه لطفا ادرس دقیقتون رو برام بزارید
مامان علی
23 مرداد 91 19:38
سلام به سهن جون و مامان تنبلش چرا اپ نمیکنی اپم دوست داشتی سر بزن
مامان نسترن
25 مرداد 91 0:01
تسلای دل دردمند هموطن غرق خاک , همت و دستای پرمهرماست که می تونه غمی از روی غمهاشون برداره فاجعه دردناک آذربایجان تسلیت
مونا (مامان النا)
5 شهریور 91 17:35
سلام عزیزای دلم کجایین؟ نیستین؟ کم پیدایین؟!! زودی بیاین
مهدیه
19 شهریور 91 14:59
سلام تولد گل پسرت مبارک با وبلاگت خداحافظی کردی؟ به مناسبت تولد سهند دوباره شروع کن!
محمد
22 شهریور 91 0:10
سلام شما خيلي وقته لينك شديد من لينك نيستم چرا
alireza
23 شهریور 91 18:15
اخی موش بخردت چوچولو
خدا نگهش داره


مرضیه
29 شهریور 91 13:37
سلام آپم خوشحال میشم بهم سر بزنین
light spot
31 شهریور 91 14:17
خوش باشي
مامان رادمان
4 مهر 91 12:29
سلام مامان سهند . خوبین . خدا نگهدار گل پسرت باشه . ماشااله .از طرف من ببوسش راستی رادمان من هم برای اولین بار نماز خوند .البته توی عالم خودش . عکسهاشو گذاشتم .خوشحال میشم بهش سر بزنین
مهناز
9 مهر 91 17:27
khoda hefzesh kone che naze
مامان سیدعلی
20 مهر 91 22:12
الهی چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 مهر 91 16:14
معصومه جان ، عزیزم ، میای کامنت ها رو تایید میکنی خوب برامون بنویس نمیگی دلمون براتون تنگ شده نمیگی میخوایم روی ماه سهند جونمون رو ببینیم بیا خواهر
زينب عشق مامان و بابا
8 آبان 91 10:11
سلام خوبيد خوش ميگذره گل زيباتون چطوره ؟ اي جان چه فيگورهايي
دیاناتم
23 آبان 91 16:05
سلام دوست عزیز افتخار دارم گروه دیانا تم، مجری و تهیه کننده اقلام تم تولد را به شما معرفی کنم، اگر به دنبال برگزاری یک تولد به یادماندنی و متفاوت برای فرزند دلبند تان هستید با ما در ارتباط باشید. از ابتدا تا انتهای تولد با شما هستیم. طراح تم تولد، تهیه کننده اقلام، دکوراسیون و نصب اقلام تم تولد از فعالیتهای اصلی دیانا تم می باشد. تم های موجود را می توانید در وبلاگ مشاهده کنید. این تم ها شامل تم باربی، پروانه، جنگلی، باب اسفنجی، زنبوری، کفشدوزکی، انگری برد، بن تن، سیندرلا، تینکربل، راپونزل، خرس های مهربون، خرس پو، هلوکیتی، هندوانه، اولین دندان، اولین سال تولد، اولین قدم و ... می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر در تماس باشید و یا از طریق ایمیل با ما مکاتبه نمایید. Weblog: http://dianatheme.mihanblog.com Email: dianatheme@yahoo.com Tel: 09394843159 , 09362437040
ثمین
2 آذر 91 12:56
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
حسین
21 آذر 91 20:02
سلام حیف این وبلاگ به این قشنگی و این آقا پسره خوشگل نیست وبلاگش به روز نمیشه؟ راستش داشتم برای پست مطلب جدیدم سرچ کردم دنبال یه عکس سلمونی میگشتم که یهو رسیدم به عکس آقا پسر شما ماشالله خیلی نازه .... عکسش که اینه ببین دیگه واقعیش چقدر باحاله... هیچی کلا خدا ایشالله حفظش کنه... موفق باشید.
مامان مهرزاد جان
3 دی 91 8:48
ماشااله به این پسملی چه ژستایی گرفته شیطون _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ یادگاری یادتون نره منتظرم