سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

سهند نادی حق

بعد از هفت ماه دوری بلاخره اومدیم

1391/9/22 21:03
نویسنده : مامان سهند
1,862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم که اینقدر به من و سهندجون لطف دارنقلب مخصوصا بهناز جونم، آنی جون، مامان سانای و نیروانای گلم و همه و همه که روی گلشون رو از راه دور میبوسمممممممممماچ

راستش مدتی بود که قصد کرده بودم توی این وبلاگ چیزی ننویسم، ناراحتبه همین دلیل یه وبلاگ دیگه درست کردم و مطالبم رو توی اون مینوشتم، ولی از اونجایی که باید یه چیزی به دلم بشینه تا باهاش ارتباط برقرار کنم وبلاگ جدید اصلا به دلم نمی نشست، سعی کردم اصلا وبلاگ نویسی رو بی خیال بشم و قیدش رو بزنم که امیر اصرار کرد که ادامه بده و خاطرات پسر گلم رو برام ثبت کن. به همین دلیل دست به کار شدم و اومدم توی خونه قدیمیمون و دوباره شروع کردم به نوشتن. تا خدا چی بخواد.......بغل

توی این مدت اتفاق ریز و درشت زیادی افتاد؛ یه مقدارش رو توی وبلاگ جدیده نوشتم که سعی میکنم به مرور زمان منتقل کنم همینجا.قلب

الان بدون معطلی میرم سر اصل موضوع و چندتایی عکس از سهندجونم میزارم که واقعا برای خودش مردی شده و هر روز بزرگ شدن و فهمیده شدنش رو بیشتر حس میکنیم.

 

تابستان 91

تابستان 91 اقا سهند حاضر شده بره پارک

قربون اون خوابیدنت

سهند نازنین

پارک لاله ها

شهریور 91 پارک لاله ها

سهند در حال دیدن تلویزیون؛ عاشق این پا روی پاهات انداختنتمممممممممممبغل

تابستان 91 منزل مامانی

همه زندگی من

موقع دیدن تلویزیون

سهند گلم در حال دیدن تلویزیون

اینجا سهند جونم از بالای مبل افتاده بود و یه مقدار بالای بینی اش کبود شده بود، که کاملا داخل عکس معلومهنگران

همه زندگی من

فدای دماغ کبودت بشم عسلمممممممدل شکسته

نفس من

مراسم شب شهادت جوادالائمه منزل بابایی محمدآقا

نفس من شب شهادت جوادالائمه

گل پسر خوشگل منبغل که توی همه دنیا تکهماچ

شهادت جوادالائمه سال 91 منزل بابایی محمدآقا

اولین سرمای سال 91 آبان ماه

آبان ماه 91

ابان ماه اولین سرمای سال 91

روز 26 مهرماه، به دنیا اومدن امیرمحسن، دومین پسردایی سهند و داداش امیرحسینقلب

روز به دنیا اومدن دومین پسردایی سهند

سهند و امیرحسینبغل

سهند و امیرحسین

ماچامیر و سهند در کارخونهماچ 

سوار بر لیفتراک، سهند عاشق لیفتراکه و هر وقت میریم کارخونه امیر باید سوارش کنه و یه مقداری هم باهاش بازی کنهنیشخند

سهند و امیر در کارخونه سوار لیفتراک

بچه های عمه لیلا، رو برده بودیم سینما، فیلم همبازی، تکتم و مجتبی و سهندمژه

سهند و مجتبی و تکتم در سینما، فیلم همبازی

ماچعاشقتم با این همه تعجبتتتتتتتتتتتماچ

همه زندگی من

محرم سال 91، روز تاسوعا

این گل پسر ما مرد کار نمیشه که نمیشه، حدود ساعت 11 ظهره و تازه از خواب بیدار شده, چشمهای خواب آلودش رو داشته باشیدزبان

عاشورا و تاسوعای سال 91

امیر و سهند در دسته عزاداری

سهند و امیر در دسته سینه زنی عاشورا و تاسوعا

بغلفدای سینه زدنت بشم عسل مامانبغل

عاشورا و تاسوعا

ماچخوشگلی هات رو قربونماچ

همه عشق من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مسافران آسمانی
22 آذر 91 20:40
سلام عزیزم
خوش اومدین...ما واقعا برای دوستامون دلتنگ میشیم و باور کن هیچ جایی به گرمیه نی نی وبلاگ برای نوشتن نیست خانمی...
سهند جون رو ببوس...انشاالله دعای این کوچولوی مهربون رو هم خدا برآورده میکنه...


ممنونم عزیزم درسته همینطوره که میگید


راستی متاسفانه وبلاگتون باز نشد، لطفا آدرستون رو برام بزارید
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
22 آذر 91 23:32
سلام عزیییییییییییییییییزم
خوش اومدی معصومه جان
ماشاالله به سهند گلم دلم براش یه ذره شده بود


ممنونم عزیز دلم، متشکرم از محبتتونننننننننننننن منم دلم برای همتون تنگ شده بود
مامان نيروانا
25 آذر 91 13:46
سلام معصومه جونم، نميدوني چقدر خوشحال شدم از اين بازگشت دوباره ت. ناقلا يواشكي كجا مينوشتي دلمون براتون يه ذره شده بود! گلي به جمال باباامير كه تشويقت كردن بازم چراغ اين خونه رو روشن نگه داري.
ماشالا به سهندم چقدر بزرگ شده و روز بروز آقاتر و نازتر. ببوسش حسابي و ما رو از حال خودتون بيخبر نذار باش و بنويس


ممنونم دوست خوبممممممممم امیدوارم شما هم سالم و برقرار باشید
ثمین
30 آذر 91 14:34
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان
3 دی 91 22:17
سلام عزیزم ماشالله مرد شدی دیگه
مامان سانای
9 دی 91 8:12
معصومه جون سلام چه خوب شد اومدی دلم براتون خیلی تنگ شده بود . پیام تون را توی نظرات دیدم خیلی خوشحال شدم .ماشالله سهند چه بزرگ شده الهی زنده باشه در سایه پدر ومادر .
مهدی ظفری
8 فروردین 92 20:21
عجب بلاگ قشنگی دارین.به سایت ما هم سری بزنین. http://20onist.ir