سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سهند نادی حق

چهار ماهگی

1390/10/30 15:49
نویسنده : مامان سهند
2,175 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چندتا عکس از چهارماهگی سهند قشنگم که درست مصادف با ماه محرم سال88 بود

قربونت بشه مامان عزادار حسین

مامانم نذر کرده بود اگر سهند به سلامت به دنیا بیاد روز تاسوعا لباس سقا تنش کنیم. سال قبلش درست توی ایام عزاداری محرم خیلی حالم بد بود و دکترم استراحت مطلق بهم داده بود توی همان شرایط با حالت بغض و گریه از امام حسین خواستم که کوچولوی ناز منو صحیح و سالم بهم عنایت کنه. خوشحالم و ازشون ممنونم که دعای منو بی جواب نگذاشتن. به قول بابا امیر که همیشه راجع به سهند میگه اگر از خدا 100 می خواستم بهم 1000 داده. niniweblog.comالبته قبل از سهند این مطلب رو درباره من می گفت ها  niniweblog.comحالا نو که اومد به بازار کهنه می شه دل آزارniniweblog.com البته هنوز هم بعضی وقتها با بدجنسی هرچه تمامتر دوباره این حرف رو درباره خودم از دهنش می گیرمniniweblog.com

 شب حضرت علی اصغر- زینبیه خیابان همیلا

بعضی از شبها با سهند می رفتیم هیئت. این شب حضرت علی اصغر بود که لباس سقاشو تنش کرده بودم قربونش برم که اینقدر نازهniniweblog.com

 امیر خیلی حساس بود مدام بهم گوشزد میکرد نکنه سهند رودست کسی بدی؛ نکنه مریض بشه؛ نکنه سرما بخوره؛ نکنه کسی دستش آلوده باشه بچم ویروسی بشه. خلاصه یجورایی ما رو می کشت با این همه وسواسش. تقریبا هر جا هم که میرفتیم همه مردم از من می خواستن که سهند رو بغل کنن و وقتی بغل می کردن بلافاصله یه بوس آبکی هم ازش می گرفتن.niniweblog.comخیلی هاشو هم من به امیر نمی گفتمniniweblog.comوگرنه کلمونو می کند.niniweblog.com

سهند خسته

پسرکم و حاضر کرده بودم که بریم بیرون یهو دیدم روی تخت خوابش بردهniniweblog.com وقتی هم می خوابید لب پایینش رو گاز می گرفت خیلی با نمک و خوردنی می شد.

شبیه دخترا شدی مامانی

خیلی از مردم فکر می کردن سهند دخترهniniweblog.com و این موضوع حسابی امیر رو حرص می داد

قربون فیگورت بشم من تپلی من

پسرک خوشقیافه مامانی و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)