سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سهند نادی حق

بهمن ماه - پنج ماهگی سهند

1390/10/30 15:50
نویسنده : مامان سهند
2,575 بازدید
اشتراک گذاری

از اواسط پنج ماهگی غذای کمکی سهند رو شروع کردم. دیگه با شیر سیر نمی شد البته از اول هم شیر حسابی نتونست بخوره . چون من شیرم خیلی کم بود. دکتر هادی روحانی دکتر قابل و دانشمندی و واقعا منو نجات داد چون هر دکتری می بردم به دلم نمی نشست و اصلا باهاش ارتباط برقرار نمی کردم؛ دکتر روحانی گفت با اینکه قد و وزنش خوبه ولی اگر اذیت می شی می تونی توی پنج ماهگی کم کم غذاشو شروع کنی، لیلاجون عمه سهند آدرس این دکتر رو بهم داد البته از یک ماهگی من سهند رو پیش ایشون می برم.

مامانا اگر دلواپس نی نی های خوشگلشون هستن و هنوز دکتر خوبی پیدا نکردن دکتر سهند رو هم یه تجربه بکنن مطمئنم پشیمون نمی شین. http://s1.picofile.com/file/6396701206/nurse1.gif

آدرس مطب دکتر هادی روحانی: اقدسیه . جنب مسجد اقدسیه .http://s1.picofile.com/file/6396700200/hospitalbed2.gif

اولین بار منزل خاله بتول خاله بابامحمد من به سهند چند تا قاشق شله زرد دادم البته بسیار کم

خیلی خوشش اومده بود به خاطر همین خونه هم که اومدیم یه دلی از عزا در اورد.

شله زرد خور

از زمانی که سهند غذا خور شد بدبختی من هم شروع شدniniweblog.com چونکه فقط کافی بود یه قاشق اضافه بهش غذا بدم هرچی که خورده بود و نخورده بود همه رو بالا می آورد.Smileyدیگه حسابی اعصابم ریخته بود بهم همشه با دلهره و اضطراب بهش غذا می دادم طوری که همش می گفتم این قاشق رو اگر بخوره بالا می یاره

امیر هم همیشه غر می زد که بابا زیاد می دی یا اینو نده، اینو نده. دکتر هم می گفت بعضی از بچه ها حساس هستن و هیچ ربطی به مریضی نداره

البته همینطور هم هست چون هنوز هم کمترین بوی بدی یا مزه بدی رو بچشه عق می زنه؛ مثل امیر

روروئک سوار

مسئول درمانگاه چیذر می گفت استفاده از روروئک برای بچه ها منسوخ شده درستی و نادرستیشو نمی دونم، می گفت برای ستون فقرات بچه ها مضره.

عاشقتم

پسرک مامانی تا حدود یک سال و هفت ماهگی باید غذا شو توی کریرش می خورد حدود دو سه هفته اس که دارم باهاش تمرین می کنم روی زمین و سر سفره غذا شو بخوره از کت و کول افتادم اینقدر که این کریر بیچاره رو این ور و اونور کشیدم تا به غذای عالی جناب صدمه ای وارد نشهhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gifولی maxi cosi  بیچاره اگر می دونست که یک نفر هست که دائم می خواد روش بالا بیاره ....... می کرد که کریر بسازه برای نی نی هایی بالایی Smiley

البته گل پسرم الان دیگه سر سفره غذاشو می خوره. باید کریرش رو بشورم و جمع کنم تا شاید دور از جون بدرد یه نی نی دیگه بخورهniniweblog.com

لبخندت رو قربون عسلم

پاهاشو می گیره توی دستاش و کف پاهاشو محکم بهم می زد و غش می کرد از خندهEmoticon

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)