سهند نادی حق سهند نادی حق ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

سهند نادی حق

عکسهایی از سهند در سه ماهگی

1390/10/30 15:48
نویسنده : مامان سهند
2,333 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم شیرین ترین نوزادی بودی که تا بحال دیده بودم. تو فرشته زندگی من بودی. چقدر بی تاب آمدنت بودم .

ماشین سواریت و قربون

الان ماشین سواریت دیدنی ترهniniweblog.com

کوچولوی چشم قشنگ مامان

زیبای دوست داشتنیniniweblog.com

قربون چشمات بره مامان

عکس روز بارونی آذرماه سال ٨٨niniweblog.com

سوار ماشین بابا امیر شدیم. من می خواستم برای اولین بار از تو برای چند ساعت دور بشم. چون که قرار بود برم آرایشگاه و مجبور بودم تو رو نبینم. نمی دونی چقدر برام سخت بود. خلاصه من و تو و بابا امیر راه افتادیم. بابایی منو رسوند دم آرایشگاه و با تو رفتین شرکت عمو علیرضا دوست بابایی. کار من حدود 4 ساعت طول کشید دل تو دلم نبود اگر می دونستم که اینقدر طولانی می شه اصلا نمی یومدم. کارم که تموم شد به بابایی زنگ زدم که بیاد دنبالم. وقتی شماها اومدیم دیدم توی کریرت نشیتی البته سر جای مامانی صندلی جلو.(تکیه بر جای بزرگان نتوان زد که این کار خطاست) niniweblog.com خلاصه پریدم بغلت کردم و چسبوندمت به خودم انگار جون تازه گرفته بودمniniweblog.comبابا امیر که کلی حسودیش شده بود و حسابی هم کلافه بود گفت بابا چه خبر بود چرا انقدر دیر اومدی ؟ گفتم به شما چه طور گذشت؟ گفت وقتی رفتیم دفتر علیرضا سهندخوابیده بودniniweblog.comعلیرضا دوتا دوست سیبیل کلفت داشت که هی رفتن و اومدن یه انگولک کردن به سهند که بیدارش کننniniweblog.comچند دفعه هم بهشون گفتم که اگه بیدار بشه اسیرمون می کنه ولی گوششون بدهکار نبود خلاصه بیدارش کردن و خیالشون راحت شد از اون موقع هم مدام تو بغل منه و کلی هم گرسنه ش.niniweblog.com چندتا بوس جانانه مسافر راه دور ازت کردم بعد بهت شیر دادم یه نگاهی بهت کردم دیدم توی بغلم مثل فرشته ها خوابیدی زیباترین لحظاتی که موقع خواب داشتی این بود که لب پایینت رو توی دهنت می بردی و لب بالات رو روش می انداختی یه لب مثلثی کوچولو رو به مامان هدیه می دادی که می خواستم بخورمش.niniweblog.com

تولد بابایی

سهند سه ماهه در جشن تولد بابا امیر 1 آذر

  پسرکم هر وقت از خواب بیدار می شه می خنده

گل پسرک خندونمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مونا (مامان النا )
25 اردیبهشت 90 21:02
چه پسر عسلی خیلی خوشگل و بانمکی خالهبه مامانت بگو حتما" برات صدقه بزاره به من و النا هم سر بزن